fantasilös

nu var det längesen jag uppdatera mitt liv. ska göra det nu då..
eftersom det var så himla längesen så har jag ju inte berättat hur jag flippade ur totalt här en helg.. helgen innan midsommar. (som vart otroligt mkt bättre) Det började med att jag och martin var till Dennis. vi grilla och det började jätte bra.. vi skulle på nåt som heter marknadsdansen i Järna..
vi åt och hade skoj.. sen nästa jag kommer ihåg är hur JAG MITT PÅ BRON, flippar ur totalt. jag vet inte alls vad som hände.. jag blev argast av dom alla. bittrast av dom bittra. fullast av dom fullaste! eller nåt.. nånting gick snett iaf. mitt där på bron ramla jag. då fick martin nog och ringde sin mamma, och vi åkte hem. jag skämdes inte lite dagen efter! usch så hemsk jag måste vart.. men nånting trevligare var midsommar! =)  Ja det blev ju inte en tidig hemgång vill jag lova.. men det är ju som vanligt här i skålbyn.. hehe! fem i halv åtta på morgon gick jag och martin hem från huset.. vi tog oss en (eller flera hrrm harkrel) felix pizza och sen knata vi hem i säng..
Vi börja med att äta hos hans föräldrar. gott som bara den!! =)
sen kom jan dit och martin följde med honom till Nås. jag med men följde med hans mamma (som var chaufför) tillbaka för jag ville inte med in.. vet inte riktigt var det var där. det brukar tydligen vara någon fest/tillställning där av nå slag varje år.. jag åkte till Sandra och Ted istället.. det var kul det med så =) sen kom det någon dit som jag först trodde var martin och co. men märkte så snart jag sprang ut att det var en annan som jag fick skjuts med till jan. det var martins och jans kompis som leta efter dom..vi åkte till jan iaf och väntade där på co. Det var full gång tills vi gick till huset då som var vår sista anstalt innan läggdags ;)


jag har fått jobb också förresten.. härligt! fast det är ju bara ett vik men det duger väl tills annat bjuds. som till exempel en heltid.. ja det vore ju bra om man ska kunna spara ihop lite pengar till något vettigt.. fattiga angelica det är jag det! hehe!
trivs jätte bra där jag är nu.. jag är assistent åt en kvinna här i vansbro kommun.. hoppas få mer timmar där eller att jag får börja jobba på Felix.. får se hur det blir!
och snart flyttar jag ur lägenheten också.. får lite panik ibland.. det kommer säkert nån räkning som man inte har tatt med i beräkningarna som kommer göra att man inte har ett öre kvar att leva för.. som tex när besiktningsmannen hade vart där och lämnat ett protokoll på bordet där det stog 1300KRONOR!! =S jag höll på och riva av mej håret.. 1300 spänn för ett par små repor i bänken.. herregud! och dom byter den säkert inte heller.. tunabyggen säger jag bara!!! skönt och slippa.. mm!! snart är huset klart då flyttar jag och martin dit =) kaklingen är på G. de hann inte klart i måndags.. men nästa vecka kanske.. sen kommer det en rörmockare dit och fixar toalettstolen och handfatet. då är det inflyttningsbart iaf =D *längtar*

nej nu ska jag ta och duscha till mej lite. vi ska till blge när älsklingen slutar idag.. så upp i ottan i morgon bitti netti! för jag kommer med tuppen! =D HOJ

skulle vara skoj!

Hehe ja det är nu man börjar inse allvaret i att ta studenten.. *klia i skallen*
jag börjar få lite smått panik! har inte kunnat sova nå mycket inatt inte.. måndagen efter den stora dagen liksom =) trött är jag! men glad.. följde med martin till jobbet och körde hem bilen igen för idag ska jag ut och söka jobb, det vill jag lova! annars blir det inga penningar inte! =) det är nu jag börjar fundera på vad jag verkligen vill.. och ärligt talat så vet jag inte det!
jag vill jobba men det verkar som om jag lär plugga vidare (åtminstone nångång) för att få ett bra och välbetalt jobb som man trivs med..
jag vill jobba med tigrar men hur ska det kunna gå då? har lagt ner den drömmen för längesen känns det som! det finns ju knappast nå tigrar i Hulån heller så.. haha!
Vill inte flytta härifrån ändå! =) jag bor visserligen inte här än men jag gör det snart!

på tal om tigrar! jag måste till thailand och besöka tigertemplet där! hihi! det är nånting jag har velat länge.. så det måste jag göra iaf!
hoppas älskling vill med =D skulle vara jävligt skoj!


Hoppas lott, mackan och larsson haft det bra i helgen! de visste inte riktigt när det skulle komma hem! så jag vill att du ringer när du kommit hem nu lotta! vill veta vad ni gjort, vad som hänt och om ni haft kul och så =) men det tror jag säkert ni haft!!

nej nu äta frukost.. magen säger så iaf! Hehe..
hej hopp så länge!

festen kvar!

va nöjd med allt som livet ger. och allting som du kring dej ser. glöm bort bekymmer, sorger och besvär! *sjunger*
studentens glada dar!! =) för vi har bara festen kvar!

men vi har ingen låt och sjunga när vi springer ut från skolan haha. undra sa fundra, hur det kommer gå!!
usch va lite jag skriver nu för tiden.. jag har nog fått skrivkramp i fingrarna! hehe!
men det kommer mer sen. fyller på när dagen är slut kanske ;)

Testing, Testing! Haha..

Hej Hopp! =)

Ville bara testa mina nyvunna kunskaper haha!


RSS 2.0