nyår..

Lovade en outfit..
Ja här är den =) Det här inlägget blir lite snabbt och hafsigt, men folket har kommit nu och festen kan börja. =) 





GOTT NYTT ÅR..

Mobilblogg

0-439621a1012851fa284f6066d949f55f.png

mobilblogg
Nyårsafton i år kommer bli kanon! Jag känner det på mej..
Har faktiskt tagit mej en klunk av vinet jag fick av faster på annandagen. Jäklar så gott det va!

Ps. Kommer nog lägga ut nyårsoutfiten lite senare ikväll också.. =)


Hörs..

Gott nytt år mina kära vänner!
Lite tidigt kanske? Kommer säkert hinna med en uppdatering till innan tolvslaget ska ni se ;) Men ändå!

Ville bara säga god morgon och önska er en bra dag!
Kommer ha fullt upp med lite förberedelser. Ska färga håret, duscha, dammsuga lite, fixa naglarna och bestäma kläder för kvällen..
Ska hinna med och bli lite finmat mellan det också. =) Så vi hörs lite senare ikväll!



Bara att..

Jäklar va kallt det är ute!! Tänkte att vi skulle ut och gå en sväng..
Lär klä på sej rätt ordentligt som det ser ut!



julklapp..

Älskar min nya morgonkaffemugg!
(En julklapp från fasteraster..)

Alla andra julklappar är också på plats nu. Har äntligen fått lite ordning igen =)
Är verkligen helnöjd med allt jag fått!! Då menar jag ALLT.. Det var inte så lite heller.
Jag måste ha varit snäll i år! ;)


Ge mej..

Har mobilbloggat från Borlänge idag men det har inte kommit fram ser jag.. =(
Från bion för och vara exakt..

Men jaja ingen skada skedd.. Vi såg Avatar och kom precis hem nu.

En UNDERBART lysande film! Jag hade gråten i halsen kan jag säga.
Jag vill ha en uppföljare!!! Ge mej!




Mellandagarna...

Sitter och lyssnar lite på radio.. Vilken jäkla debatt det har blivit om mellandagsrean!
Mycket negativt faktiskt.. Jag förstår inte det! Vill man inte ut och trängas så behöver man inte heller.
Mycket prat om miljön, och ja det kan jag hålla med om till viss del.
Men har man varit ute efter en grej och har chans att hitta det billigare på rean så är väl det bara bra!
Alla som är ute är inte ute bara för att. Många är det, men jag skulle tro att de flesta inte är det!

Ja nog om det.. Blir så arg när jag hör sånt! Se det roliga i det ist. Gemenskap!

Jag själv ska inte ta del av någon mellandagsrea, hade jag tänkt, men jag ska till Borlänge på bio och hittar jag något är det bara en bonus..



drar snart en..

Sista chansen och vinna julklappen! =) En film!
Klicka
HÄR och anmäl er till utlottningen! Drar en vinnare ikväll..


Ledtråd:



                                                                         

Vinnaren är utsedd och har blivit kontaktad.. Kolla mailen ;)

Redigering..

Lite redigering och vips så blev det och se väldigt ritat ut! 
Hade tyvärr redan hunnit ljusa upp "förebilden" lite innan jag la ut..


Bilden är från när vi besökte Orsabjörnpark.. För mer bilder därifån klicka HÄR.






Från igår..

En trött men glad Angelica idag..


Från igår!



Ger mej..

hey boys and girls!

Skål säger väl jag nu då.. Dags och försöka få lite partystämning här hemma.
Längesen jag var ut nu! Ska lyssna på darling och hans band som spelar ikväll i Nås..




Lyssnas på just nu för partystämning! = Mustasch - Mine
Tigermorret i början ger mej rysningar...


Trött på?

Morning morning!

Är ni trötta på julmat?
Jag har ett litet dilemma här. Jag vet inte om jag ska bjuda på julmat eller inte idag när fastrarna kommer.
Är man inte ganska trött på det vid det här laget?
Annars kom gärna med förslag. Min fantasi är inte den bästa på morgonen..

Nu blir det Kaffe!!

PS. Förresten! Glöm inte och vara med i utlottningen av min julklapp till er..
Klicka HÄR för och vara med.. =)


Julafton 09





Nu har mammsen och dom åkt hem igen.. Trökigt!
Julafton 09 är redan över..

Men vet ni vad!
Imorgon är det faktiskt julafton nr två för vår del, och det ska firas med fastrar och kusiner..

24/12 - 09

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER!!



PUSSAR OCH KRAMAR!


julfint..



Så här julfint har vi det hemma just nu ;)
Nyrenoverade sovrummet är uppför trappen.. Det första sovrummet ni ser ska bli gästrum sen. Bilden jag zoomar in där är darling när han är liten.

Ja jag tror faktiskt ni fattar när ni ser, vilket rum det är som är nytt .. =)

NU är det dags för julskinkan!!

Tomtemor..

Tomtemor i farten ;)

Självklart (så snäll och julgalen som jag är) vill jag nu ge en av mina söta läsare en julklapp..
Jag kommer lotta ut en film till en av er.

Gissa vad detta kan vara för film, och skriv det i en kommentar, till detta inlägg!
Ni behöver inte svara rätt. Ni är med i utlottningen ändå, men glöm inte blogg eller mailadress..

Vill ni inte gissa så skriv bara "jag är med"



Vinnaren dras på Måndag..

Julen är här..

Dan före dopparedan idag hörrni.. =) Är ni klara med julklapparna?
Efter ett X antal timmar i Borlänge är Jag klar iaf.  Blev sen hemkomst med andra ord! 
Hann inte slå in allt så jag tänker ha en uppesittarkväll med klappinslagning, julmusik,glögg och julsmörgås idag ist.. ;)
Åh
jag blir verkligen som ett litet barn under jul!




Kommer lägga upp en liten videosnutt här hemifrån lite senare, precis som jag lovade.. 

I all ära..

Kilar till Borlänge idag och fixar det sista i julklappsväg.. =)
Åh så mysigt det ska bli!! Kan inte hjälpa det. ÄLSKAR julen.. Ska nog tamejsjutton slå på jullistan i Spotify och bara njuta med en kaffe i hand..




Julskinka..

såg att julskinkan jag köpte igår var en av dom som fått bäst betyg i aftonbladet för någon dag sen!
Haha, vilken tur då..
Nu blir ni sugna vavava?!! ;) Vore faktiskt riktigt gott med en julskinkesmörgås nu!




                                                                                                                                    

Fick en förfrågan om märket!
Jag köpte skinkan på Hemköp, och den kommer från Köttcentralen.. =)

Har inte hunnit smaka den än. Tänkte göra iordning den i morgon. Dan före dopparedan ni vet ;)
Blir en smörgås med skinka och senap då vill jag lova!


Dec. 21, 2009



Visste ni att idag är den mörkaste dagen på året.. Sen går vi mot ljusare tider igen!
Inte för att mörkret gör mej någonting just nu, men snart börjar man väl säkert längta efter ljus och värme även ute och inte bara inne.

Känner mej så julmysig nu, så jag kommer säkert inte börja längta förrens åtminstone efter nyår!
Snart klar med julklapparna också, så snart kan man ta det lite lugnt. Låg i sängen tidigare och skrev ner de sista jag ska inhandla innan julafton.. Känns otroligt bra!





Operation näktergal..

Fan va bra Falk filmerna är! Vi sitter just nu och kolla på femte i ordningen som är "operation näktergal"..
Har ni sett dom??


klara..

live från nya soffan.. Perfekt och blogga i ;)

Har hållt på hela dagen uppe i nya sovrummet, och nu är vi äntligen klara!! (Därför det inte blivit nå bloggande)
Lister som fattas bara, men det är tänkt och bli fixat i mellandagarna.. Nu orkar vi inge mer innan jul!

Så för och fira vår seger, tar vi oss lite glögg och en smörgås tror jag..

Som sagt så dyker en videosnutt här hemifrån upp nästa vecka också, så bli inte ledsna för att jag inte la upp nå bilder nu. ;)

Puss och kram på er!

Watch your step..

Har blivit introducerad en ny låt idag.
Eller ny är den inte. Den är från 2007 och är (som jag har förstått det) en cover? Någon som vet?
HUR kan jag har missat detta?

För dom som gillar The Knife t ex, kommer säkert gilla denna grupp..
Sj har jag bara fastnat för ett spår än så länge.
Tror det är en sån där låt som jag gillar bara för melodin. Jag har en förmåga att fastna för sånt i vissa låtar och i vissa är det texten som gjort att jag gillar det.
I det här fallet har jag inte tänkt på texten så mkt än..

Juvelen - Watch your step



ooooooh you better watch your step!

Soffa..


Nya soffan!!
Det tog ett bra tag innan den var ihopmonterad och klar, men här är resultatet.

Köpte till en matta också.. Den ni ser på bild!
en rund Ryamatta.




uppdatering:
Haha! jag fick en kommentar av min kära faster om vardagsrumsbordet. Att jag kunde ta bort det nu..
Ja det är faktiskt tänkt så. ;)

Vi funderar på ett bord vi såg på PK´s. Ett runt pianoblank svart, skitsnyggt bord!
Men det var lite dyrt så vi måste tänka en aning till om det verkligen ska bli så..

Efter att rummet uppe blivit färdigt och när hallen är omgjord, så kommer detta rum också piffas till med nya färger på väggarna..


All I want..

Samsung S8000 Jet


All I want for christmas, is you..




Vanligtvis brukar jag inte alls bry mej om julklappar faktiskt. Bara vad jag ska ge andra!
Men i år har jag en önskning, en Samsung S8000 Jet.
Dyrt JA, det är det! men man kan ju få drömma! ;)


Nöjd..



Jag är verkligen skitnöjd med färgen i sovrummet!
Kunde inte bli mer rätt..


Musikhjälpen i P3..

Var 30e sekund dör ett barn i den svåra sjukdomen Malaria.

P3 sänder något som heter musikhjälpen, både via radio och TV live från Göteborg nu i 6 dagar, för att samla in pengar till världens malariasjuka människor.

Vill du också vara med och stödja kampen mot Malaria? Slå på 2an på tv, eller varför inte besöka musikhjalpen.se på nätet!

I år är det programledarna Ametist, Jason "alias" Timbuktu och Christer som sänder ifrån en glasbur på ett torg i Göteborg.
De sänder dygnet runt, och får under tiden inte lämna buren och inte heller äta annat än flytande föda..

Allt för att hjälpa Malariasjuka!



Hur dom samlar in pengar!
Grundiden är att människor får smsa eller på annat sätt önska en låt och samtidigt bidra med pengar till musikhjälpen. 50, 100 eller 200kr via sms, men man kan också bege sej till buren och bidra med pengar på det sättet.
Dom har auktioner på saker som artister, företag och andra skänker till dom, som man sen får buda på.. Signerade gitarrer t ex!

Kika in och kolla vad dom gör för att hjälpa.. KLICK


lite julig..





Svängde in på Kollektion och hittade den här!
Tror jag kommer ha den på julafton faktiskt..
Känns den inte lite julig?!


Hem..

Kanske ska uppdatera er lite om hur det egentligen går uppe i rummet eftersom det kom på tal i förra inlägget..

Har valt färg nu och ska måla ikväll! =) Har grunmålat 2ggr med vitt, så det är dags för den "riktiga" nu som går lite åt det brun/beige/lila/grå aktiga hållet. Skumt, men snyggt!


Jag tror bilden gör färgen någorlunda rättvisa iaf..
Kommer bli kanonläckert!
 



Har köpt lite grejer till rummet!
Bland annat det här..


En lampa från Ikea..



Det är krukan på bilden jag är ute efter. har köpt 2st.
Dom är från Ikea och kommer innehålla likadana blommor..


Har även inhandlat lila gardiner som matchar lampan perfekt, men jag har inte fotograferat det så det får ni se när rummet är klart och gardinerna uppsatta..

Sängen kommer på fredag! Ska bli så jäkla skönt och få sova i en ny mjuk säng, så ni anar inte!!

inspiration..

Funderar på att göra en liten videosnutt härifrån när vi fått mer ordning och reda..
Har sett några sånna nu och jag tycker sj det är riktigt kul och se hur folk har det.
Man får inspiration!
Men för tillfället är det mycket med projektet uppe på övervåningen, och det ligger lite saker här och där som ska hängas upp och hit och dit. Färgburkar lite varstans och så har vi ju inte hämtat soffan än ens.. Men när vi är klara med det så kommer nog en filmsnutt upp här.
Kanske nästa vecka eller nåt. 
 
puss och kram!

Julpost..

nu har ni väl inte glömt att posta julkorten hörrni! =)

Jag själv höll på och glömma av det helt.. December har gått så fort så man hinner inte med!
Nu är dom iaf redo och klara för nedstopp i postlådan. Skönt!
Sista dagen är i morgon, med julfrimärken..



Och ja jag gillar julkort.. Brukar bli det till släktingar åtminstone.
Vänner brukar få ett sms ist. =) Går ju lika bra det..

Duktigt fasteraster..

jäklar vad mycket snö det har kommit under natten, och det snöar för fullt nu också..
Var på väg till Borlänge för typ en timme sen, för och se min kära kusin när hon skulle lussa, men jag kan garantera att en olycka hade vart oundviklig om jag hade fortsatt.. vände efter bara några hundra meter!

Tur var väl det iofs, för när jag ringde kusinens mamma, alltså min kära lilla faster, så får jag reda på att det var IGÅR!!!!

Duktigt fasteraster! ;)
                              



Vad tycks?

vad tycker ni om denna som header?

Försöka..

ja visst märker man att blogglusten försvinner när statistiken går lite neråt och när kommentarerna blir få..
Tyvärr är det så, men jag ska försöka göra mitt bästa!
Håller ni inte med mej?


Gissa vad jag har gjort idag då?! =)

jo, jag har faktiskt börjat grundmåla uppe i nya sovrummet. En till omgång imorgon och sen tror jag det ska vara klart att måla med den riktiga färgen vi ska ha där.
Fick med oss en provburk på en lite ljusbrun/beigeaktig färg..
vad tror ni om det??

Puss och kram på er!

Mys..

Julmys hos Martins familj..
Hans bror som fyller år på tisdag, fick välja mellan tre triss och 200kr i present.
Vad tror ni han valde?! ;)




Sankta..

God morgon och God Lucia! Eller vad man nu säger.. =)
Skulle upp och se lucia på tv för och få lite stämning tänkte jag, men jag orkade verkligen inte gå upp.
Brukar vakna ganska tidigt annars..

Ska på lusse -och födelsedagsfika senare idag så jag får väl lite stämning i kroppen då iaf =)
Ville egentligen bara säga, ha en bra lucia och ät mycket lussebullar! 




Nu blir det (Vi säger det i kör) KAFFE..


New year..

Snart stundar nyår och självklart vill man vara fin när man inviger det nya året.
Det råkar ju också vara min födelsedag 1a januari. ;)

Brukar inte ha klänning, för det är absolut inte jag egentligen..
Långa tröjor/tunikor eller jeansklänning, ja, men inte "klänning". Dock tycker jag nyår kan vara en bra högtid att chocka folk på ;)

Funderar på this dress?!



Ni hittar den HÄR

Ändå..

Ja, Erik gjorde vinnarlåten mer tonsäkert och rent, men jag tycker ändå Calle skulle ha vunnit..
Vad säger ni?


Heja..

Håller på Calle jag!
Vem vill ni ska vinna?



Kanske skulle..

Jag kanske skulle bli rockbrud ist! haha..
Eller Njaaa... Kanske inte ;)




Min upplevelse av svinvaccinet..

Min upplevelse, so far, av vaccinationen är helt okej.. (behöver jag nämna att det var mot svininfluensan)
Trodde det skulle bli värre faktiskt..

Sticket= kändes ingenting!
Insprutet= Då spred sej en lite obehaglig känlsa i armen. Hon sa att det kunde svida, men det tycker jag nog inte att jag vill kalla det.

Det obehaget sitter iaf kvar än,  men toppen var nog igår kväll precis när vi hade lagt oss..
Om inte jag får värsta feberfrossan nu och ondare i armen av någon anledning såklart. 

Fick som sagt lite ondare när vi la oss iaf och visste inte riktigt hur jag skulle lägga armen, sen så började jag frysa.
Låg väl så i en timme kanske sen måste jag ha somnat.
Nu har jag bara pyttelite obehagskänsla kvar i armen, men jag antar att det fallnar under dagen.
Det hoppas jag åtminstone för jag ska uträtta lite ärenden och massa annat idag, så jag behöver min arm, haha..


Nej nu blir det kaffe och smörgås för min del..
Nöff nöff!

Radio..

Sedan 1993 har den kommersiella radion betalat nästan 2 miljarder kr till staten för att ens ha rätt att sända..
Jag kommer inte säga så mkt mer.. Ni får lyssna på texten och ta till er budskapet!
På slutet får ni reda på hur just ni kan rädda radion..


Influensan..

Wish me luck =S
Ska nog vaccinera mej mot svininfluensan snart.. Innan fyra idag isåfall!
Är lite smårädd! Lugna mej snälla!



-----------------------------------------------------------------------------

Haha I did it! Nu är det väl bara att invänta feberfrossa och ont i armen..  
 

rim..

God morgon gott folk!

inatt har jag haft en riktig tänkarnatt..
Kan ni också få så ibland!? Man kommer på en massa roliga saker och är hur produktiv som helst.

Men med detsamma man ska stiga upp och försöka komma ihåg vad man hittat på i huvudet så är det helt borta!
Tur jag gick upp och skrev ner en del.. Hittade på en massa roliga julklappsrim och kom på vad jag ska köpa till mina nära och kära i julklapp.

Har ni något ni behöver få ett rim på? Hör av er så ska jag hjälpa er!


Detta kan du rulla till storlek ungefär likt ett bi,
Nu kanske du pappas kan låta bli!



--------------------------------------------------------------
Uppdatering..
Ett leende sprider sej på mina läppar just nu! =)
Det snöar.. Kan det snälla få stanna den här gången!


Kenza, Angelica tipsar..

Angelica tipsar igen..
Denna gång om en tävling hos den underbara storbloggaren Kenza!
Du kan vinna en "The Hills DVD-box".
Klicka HÄR för och komma till tävlingen!

Underbart! Har inte sett ett enda avsnitt och tar därför chansen att kunna se den i ett streck.
Perfekt för min och Sannis kommande filmkväll ju ;)



vem tror ni?

Åh vad skönt! Har varit iväg och simmat idag. Behövde det! Kände verkligen hur det tog på hela kroppen!
Fick nostalgikänslor när jag kom in och kände klorlukten. Haha! Ja ni vet när man var och bada med klassen i småskolan och sånt =) Gymnasiet också för den delen. Hade gympa på samma ställe som badet fanns.

Har hunnit få i mej lite mat också och sitter nu med en kaffe i handen.
Behövligt det med tror jag. Börjar få ont i huvudet.
Brukar ju ha druckit 2 koppar vid det här laget och även hunnit äta, så jag antar att det beror på det..

Ska ta en betapetmatch nu! Förhoppningsvis med darling, om han vill..
Vem tror ni vinner? ;)



Det har kommit..

Nu har sängen anlänt till PK´s möbler.. Återstår bara att hämta den och soffan nu då =)
Det gjorde mej faktiskt en aning gladare att tänka på det!



Julkänsla..

Är trött på att inte ha snö! Det som fanns försvann bara, poff!
kalendern säger 8e december men vädret säger snarare 8e November.
Jag vill ha julkänsla NU!
Ska nog bannemej ta och slå på lite julmusik och julpynta klart idag, med en glöggmugg i handen!
 
Bara att sätta igång.. =)




Måndag kväll..

Usch jag har inte alls varit på humör idag..  Känner mej lite deppig tror jag. =/

Har precis placerat mej i soffan med datorn i knät, tända ljus och slökollar på en film jag lånat av mammsen.
Ganska skönt.
Ska snart skrapa lite lotter tänkte jag.. Kan ju hoppas det gör mej lite gladare..



Familj..

Får jag någon bild skickad på mej sj från "scen" ska jag absolut lägga ut den! =)
Som svar på en fråga från Jeanette!

På tal om scen..
Tror minsann det finns en framtida stjärna i familjen blomqvist/Gylebrandt!






Hela familjen..



Dop..

Hemma från Värmland igen!
Dopet gick ju riktigt bra. Gjorde inte bort mej där uppe på scen heller..  =) Om man nu kan kalla det scen!

Är alltså gudmor för tredje gången nu (till tre underbara syskon)


Julklappstips..



För den som missat det så är det fraktfritt hos Nelly.com fram tills imorgon =)
Eller ni har imorgon på er, rättare sagt..

Dessutom hoppas jag att ni inte glömt att ni som är anglalik´s läsare får 100 kr rabatt hos Bubbleroom.se
vid köp för 500kr eller mer!
Ange då koden: MODE4


Lite julklappstips så här när julen närmar sej ;)

det är ju som natt och dag vädermä

44ae828cb0229512084673e8b08baa45.png

det är ju som natt och dag vädermässigt.. Gud så tråkigt!!


På väg mot karlstad! :)

0-68dc31038d8534196b86516eb35f50e6.png

På väg mot karlstad! :)


Blä för tidiga..

BLÄ för och gå upp tidigt! Eller, det kan vara väldigt mysigt, men inte nu..
Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Lär in i duschen men måste ha en kaffe först.
Känner mej stressad faktiskt. Skulle åka vid 8 var det tänkt men jag tror inte vi hinner det. =S

Ingen skada skedd.. Inget livsiktigt just idag men man vill komma fram i någorlunda tid.
Det är ju ändå några mil vi ska rulla och det tar sin lilla stund.
Dop i Värmland imorgon, för den som inte läst mitt tidigare inlägg, men vi ska ändå åka idag så vi hinner ta en tur på Ikea också =)
Väntar på ny soffa och säng så lite annat nytt smått och gott måste ju också inhandlas. Man får ta varje tillfälle i akt hehe!
Blir väl nån Matta kanske! Har inte en enda fin matta här i huset! Lite nya vaser och så..

Och Wish me luck förresten! Ska sjunga på dopet ju! =)


Idol.. 4/12

 



Vem åker ur idag?!
Jag tror tyvärr Calle missar chansen till en finalplats i globen..
Erik och Tove känns som publikfavoriter!?


Färg?

Som ni vet så håller vi ju på och fixar till övervåningen nu fram till jul!
Vårt framtida sovrum än så länge iaf..

Idag..



Vi blev precis klara! Det är tapetserat med "Genvägen". (Har aldrig hört talas om det förut.) 
Man sätter upp som en vanlig tapet och sen är det bara att måla direkt på den! Det är ist för spackel.
Händigt kan ju tyckas, men nu är det dags att välja färg..
Det är extremt mkt svårare än man tror! Finns en hel uppsjö..


Charmtroll..


Hälsade ju på Lilla Bennybus igår! =) Han kunde inte vara still en sekund...
Ett riktigt charmtroll!




Morning..


God morgon! Sovit gott?

Jag har iaf vaknat på bra humör idag och det betyder att natten gett bra med sömn.. =)
Hade fullt upp igår med besök, målning, Borlängeresa, fotoredigering och diverse saker, och därför blev det lite dåligt med bloggning!
Men idag kommer jag nog inte ha fullt lika mycket på G, och det betyder mer bloggning.. =)



Den fula muggen behöver ni ju inte kommentera ;)


P4..

imorse när Robin var här och käkade frukost med oss så berättade han att han hade vart med på radio igår!
Skitskoj ju =)
Dom har spelat in en julskiva i Äppelbo och på ett av spåren hittar ni honom.

HÄR kan du lyssna på det.. Han är riktigt duktig!
Låten spelas ungefär 21 minuter in i klippet..



Darling och Robin i sommras på orsayran..


Så vad gör ni en kväll som denna då?

Själv har jag precis bänkat mej framför TVn äntligen med datorn i famnen efter några timmar i Borlänge.
Hatar verkligen att köra bil i mörkrer.. Läskigt!
Träffade BennyBoy för första gången. Fasters lilla katt och nya familjemedlem!


Angelica tipsar..

Jag tänkte tipsa om en underbart rolig och annorlunda julkalender!
Kika in Linda Blom..

Eftersom klapparna inte avslöjas på en gång så kan jag inte vara säker, men jag tror att hon gömmer ett stjärnfilter bakom dagens lucka.. <---- (för mer info se länken)

Vore inte helt fel och vinna dagens julklapp hos henne med andra ord =)




Julklappar..

Har blivit en del julklappsinslagning idag..
Myst med glögg och julmusik till!
Snacka om jul i vårt hus.. =)




Sakta men säkert..

Syns nog inte så jättebra på bild men jag har iaf målat elementet uppe..
Darling har målat fönsterlisterna och list runt garderoben som jag isat tidigare.
Sakta men säkert går det minsann mot ett beboeligt rum! ;)

Före..




Efter..


Damp ner..

Denna damp ner i brevlådan igår..
Har sett den på bio redan! Onödigt eller kul?! Det är ju frågan..



Hemma..

Hej! =)
Som ni märker har jag varit lite frånvarande idag..
Har varit i Borlänge som jag skrivit om tidigare, och jag har faktiskt inte hunnit sätta mej här förrens nu.

När jag kom hem (för sisådär en timme sen) begav jag och en kompis oss ut på en rask promenad.
Riktigt härligt vinterväder ute nu här i dalarna så man fick ju lov att passa på..
Småsprang hem till och med, när jag lämnat av min kära Sannis, efter promenaden! God girl =)

Haft en kanon dag för och summera det hela, och har fått mycket gjort!

Hur har ni haft det idag då?

Äntligen lite snö.. :)

0-4c530f7180acf14784ec956181a000b6.png

Äntligen lite snö.. :)



RSS 2.0