Måndag..

Ny dag nya tag.. Plugg i Falun väntar. Vi måste bli klara med ett arbete till i morgon. =S (Vi är tre klasskamrater som håller på med en liten studie!) Jag har en känsla över att det blir en rätt lång dag där borta. Meeeen vi får skylla oss själva lite grann också! Sist vi skrev på arbetet lyckades vi glömma den lilla detaljen att "spara som" innan vi stängde ner.. Herregud säger jag bara! Vilken panik vi fick! Men jaja.. Vi fick skriva om allt igen och det tog ju hela dagen så nu har vi fortfarande lite grann kvar att skriva.. Kunde haft lite småpill kvar nu bara om det inte vore för det lilla missödet!
Har märkt också att man bara jobbar effektivt fram till typ två eller nåt, sen blir det bara svammel! Vi får se till att ha klart så mkt som möjligt till dess! Vi kommer iaf inte göra om samma misstag att inte spara igen, kan jag lova!
Tror att jag tar en liten kik i affärer efter det.. Lite belöning lär man ju ha! =D Väntar mer plugg när jag kommer hem också. =/ Inga större grejer som tur är!
Näe, få i sej lite frukost nu då sen bär det av! Have a nice day!

Toy..

Som ni vet så älskar jag något överexponerade bilder i utemiljö! Det kan bli så fruktansvärt snyggt!
Det var ju en snygg jycke som fick stå modell också!
Selen stör men det är behövligt att ha på den hundrackarn.. ;)


Njuter..

Bra musik är ju det bästa som finns ;)
Sitter och myser med en urgammal låt "Avalon" som är med i H&Ms nya reklam för Marni och Loreens "Sober" (Helst den akustiska versionen!).. Kan inte släppa dom! Ni vet väl hur det är när man fastnar för nåt! =D






Roxy Music – Avalon

Kaffe..?

Hjälp! Vill ha kaffe! Synd bara att jag inte får nåt.. Kaffefiltren är slut! Kanske grannen har ;P

Var tänkt att jag skulle ut på en fototur idag, men jag undrar om vädret verkligen tillåter det.. Ser rätt grått ut faktiskt. Bara det inte regnar så e det väl bra.. =) Brukar kunna gå att få fina bilder bara det e uppehåll..



Uppdatering: Blev inget idag.. Regnet sipprar ner så vi tar det förhoppningsvis i morgon! Ska leka lite med skärpedjup var det tänkt.. =)

Grattis kära svåger..

God morgon!

Sitter och dricker lite kaffe så här på morgonkvisten.. Idag väntar jobb och plugg. Inget som är speciellt ovanligt =)

Däremot är det mer ovanligt att det är fredag och det är definitivt inte varje dag vi firar Martins bror!
Han fyllde 21 i tisdags så vi ska dit och fira grabben.. ;) Kan väl kalla honom grabben då jag själv börjar bli så jävla gammal! ;P
Jaja! grattis igen Fredrik! =)



Hittade ingen bättre på Freddan just nu.. Tidsbrist för tillfället! Detta är från Orsayran i sommras!
Från vänster: Fredrik, Nån random gubbe, Robin och sambo längst till höger med ståbas i högsta hugg..



Lite fler porträtt! =)

Här kommer lite fler bilder från fotosession med erikas underbara ungar! =D


RSS 2.0