gårdagen..

så lyckad kvällen vart igår! =D Företaget som Martin jobbar åt hade 20års jubileum..
Det hela började med en trerätters middag. En illusionist underhöll oss under middagen sen tog Svenne Rubins över scenen.. Ni vet, "Långa bollar på bengt" ;)
Kommer ett litet klipp sen men jag lär försöka få över det på datorn först.. =)
Skrattade så tårarna sprutade!
Waltech firades lite senare på kvällen med ett jäkla dunder och brak av fyverkerier.. Var nog inte billigt det där inte!
Det bästa av allt! Det var öppen bar under hela kvällen!




svenne rubins


illa...

Jättekul att man får sin Iphone och så lär man vänta till måndag ÄNDÅ för att SIM-kortet dröjer! ILLA!
Jaja, jag får mitt roliga nästa vecka ;) Är ledig hela veckan så jag kommer nog ha tid och pilla på telefonen =)
Tänk vilken tur att även JAG får höstlov just nu då. =D

Jaha nähä! Ta och slurpa i sej kaffet och göra nåt åt att helgen stundas! Helgen ska nog visserligen inte firas ordentligt förrens i morgon. Ska på trerätters middag då och sen blir det väl utgång antar jag =)
Nöjer mej med Idol idag, men det är väl nog firande bara det?! =D Skönt!

Hej hopp! *skutt*


Hon e för go..

Haha! hon e väl go min lilla gumma!


Längtar ihjäl..

Wiiiie! Nya Iphone 4s är beställd ;) Kommer ju längta ihjäl mej innan jag får den i mina händer!


Sugen..

Nu får förkylningen ta och ge sej! Förhoppningsvis blir det bättre under helgen nu om jag tar det lite lugnt..
Blir en pizza och film idag tror jag bestämt! Ska väl ta och ge mej sj en vitaminboost med mandariner och grönsaker innan pizzan iaf ;) Man måste få unna sej på helgen haha!

Har blivit fruktansvärt sugen på en Iphone nu igen.. Jag tror det får bli en när nya Iphone 4s kommer den 28e. Frågan e vad den kommer kosta och om man kanske ist ska köpa 4an. Kan det vara så stor skillnad liksom. Då menar skillnader som man verkligen märker..
Ok! Skillnader som JAG märker.. ;) Skulle möjligen vara kameran i den då!

Har nå fel..

Jag har nå fel.. Kan inte sluta lyssna på den här!


Borlänge..

God morgon!

Sitter och dricker morgonkaffe och försöker vakna till..
Ska iväg till Borlänge (igen) och låna en bok till veckans praktik och hälsa på kära Petrus!
Vet inte om det kommer bli så mkt mer än det och plugg idag.

Mina kära ninjor fick flytta in i vinterburen igår. Nu är frågan bara vart man ska placera den när det börjar bli lite kallare..
Antar att jag måste skaffa något att ha dom i inne om det blir för kallt. Då menar jag när det börjar krypa neråt 30 minus. Kan inte tänka mej att dom trivs ute då! Stackars pluttar..

Ska faktiskt ta och bege mej ut till dom nu och se hur dom har det i sin nya bur.
Eller ja.. Ny och ny! Den är begagnad men ny för dom!

Ska lyfta baken nudå och sätta igång dagen.. Have a nice day!

Längtar..

Hallå där! =)

Ja nu var det ett tag sen jag skrev..
Snart är det jul igen haha! Det är verkligen inte långt kvar.
Tycker julen är så fruktansvärt härlig så jag längtar som bara den!
Kollade till och med på julklappar igår ;) Blev inga julklappar köpta men man lär ju börja kolla nu iaf..
Köpte täckbyxor inför vinterns kyla och lite halloweengrejer =D Jeanette och Lotta jag kommer och våldgästar er/Nån av er då! Om inte ni kommer hit och våldgästar förstås ;)

Idag blir det lite städning i hemmets vrå. Måste försöka ta en promenad också. Har blivit så lite av det på sistone..





Längtar till juuuuuuul! ;)



RSS 2.0