60

Var på 60års kalas hos martins pappas kompis igår.. Benny! usch, Mår lite halvtaskigt idag faktiskt.. =P Men man mår ju som... ja ni vet!
men ganska kul ändå. trökit att martin jämt ska festa till 8 på morron, bara. Men igår orkade jag inte bry mej utan jag gick  hem sj. då var kl 3 ungefär. Tyckte det var mer än dags att dra sej hem vid det laget.. sov nån timme sen var jag upp och kolla så hemmanyckeln verkligen låg ute där den brukar, eftersom martin inte kommit hem än. sen vakna jag vid halv åtta och var skitnödig. när jag var klar, DÅ kom martin hem.. herregud säger jag bara!

jaja.. nu är det bestämt att vi ska skaffa en till katt. Eller ja jag tror det är så gott som bestämt iaf. Det blir i så fall efter sthlmsresan. Ska dit på fredag. Ska bli så roligt. vill ha ett par vita stövlar. så jag hoppas jag hittar några.. jag har höga förväntningar att jag ska hitta det faktiskt. =P Så vi får väl se om jag kommer hem besviken eller om det blir den bästa resa jag gjort höhö...

och mätt är jag.. har nästan nyss ätit pizza. ultimata bakismaten =D
Det eller så ska det vara max  =) men max hittar man ju inte här någonstans i närheten precis, så det brukar väl få bli pizza..

nej nu ska jag ta och koka lite kaffe tror jag. kanske man får ur sej lite mer då, om ni förstår, och blir bra i magen igen..
haha usch va äcklig jag är.. men äh det får ni tåla. det är ju faktiskt en blogg.. MIN blogg.

bye bye då så länge. tills nästa gång!


Färgningen

Hej hopp jag ser ut som pippi långstrump i håret haha!!! Jag har köpt mer färg jag ska bli mörk igen =P

FÖRE





EFTER


vov!

jag vill ha en hund!!!!!!!! närmare bestämt en leonberger *aaaaaaaaaaaaaaah* jag ska skrika tills jag får en! jag är arg!
Kalla mej bäbis om ni vill.. Jag vill iaf ha en hund.. Ja och en bäbis också på tal om bäbis! men den drömmen har jag gett upp för längesen. Och en till katt. En hona. Vill flytta! Vill resa! vill ha annat jobb! Förändring vad är det? Jag kommer nog gå under snart =P

jeanette ska slå mej jag är rädd! haha!




ojoj nu gör jag det! Blondie vs. Brunett! hjälp. 15 minuter kvar av färgningstiden!

Vill ha dej..

Vill ha dej i mörkret hos mej. tiden den stannar när vi rör vid varann.
åh jag lättar jag flyger, jag svävar fram.
låt det aldrig ta slut!!



ja, kakan som jag äter alltså!



RSS 2.0