Tisdag 23/11-2010

Morning..

ja det kan man ju verkligen säga att det är! 06.16, och jag BEHÖVER inte ens gå upp!
Om jag är galen? Ja, lite smått kanske =)
Svårt och sova när en go katt kommer och nosar upp en ur sängen ju. ;)
Att darlings väckarklocka tjöt som en galen tupp här förut kan ju också ha något med saken att göra.. Hehe!

Så vad händer idag? Ska plugga, vinterfota (beror på vädret.), spela på KING.COM och mysa med Lolita! Ganska härlig dag om ni frågar mej.

Men nu blir det frukost!

Foton från förra vintern.. HÄR och HÄR

Spelning..

Martin och gänget i "MS Röj" hade spelning förra Fredagen..
Vet jag har varit lite seg med bilderna. Men här kommer dom!








Lördag 20/11 - 2010

Nu har Lolita anlänt. Eller igår kväll rättare sagt! =)
Hon var lite orolig i början och sprang och gömde sej, men efter ett tag gick det faktiskt bra.. Bättre än vad jag förväntat mej! Tog inte långa stunden innan hon hade hunnit både kurra, äta och gå på lådan =) Känns skitbra!


Haha lägg märke till tungan! ;)


Tisdag 16/11-2010

Hello!

Nu sitter jag här igen då! Dricker årets andra glögg och kikar runt lite! Borde plugga.. Ska börja snart tänkte jag. Har lite och läsa till Torsdag!
Blir hemma imorgon så kan läsa en del då också =) Blir så jäkla trött i skalen av det så jag lär ta pauser på nån timme ibland och vila ögonen.

Annars då? Ont i huvudet och är grymt trött.. Och jag TOKlängtar till Fredag!!!
Ska "Bli med katt" igen då! =D Det var inte tänkt att bli nån mer katt efter all otur vi har haft med dom, men eftersom vi har haft problem med möss nu de senaste veckorna så ville Martin faktiskt skaffa en till! Ett sista försök får det bli nu då! Vill inte bli ledsen nå mer ju!

Det blir ingen kattunge den här gången utan det blir en kattdam på 11 år. 
Ska bli riktigt skoj! Lolita heter hon. Köpte lite leksaker till henne idag innan jag åkte hem =)
Det är så jäkla tomt utan djur hemma..

Näe hörrni, nu blir det TV en stund. Sen blir det sängen för min del och lite läsning innan sovdags!


Tjoflöjt!

Änglar..

Det här var vad som gömde sig i formarna jag visade förut.. HÄR!

Svaret var alltså änglar. =)
Den vänstra är tänkt lite mer barnvänlig. Den är trasig vid foten och oslipad på kanterna, så jag får väl ta och lägga den till handlingarna! Blev inte nöjd! Men det var ju faktiskt bara ett test så jag la inte ner så mkt energi på att göra den fin i kanter och så..

Den högra är mer neutral, "vuxen", och inte trasig. ;) Den är inte lackad än.. Ni ser ju skillnaden kanske!
Funderar på att göra tavla av den!

Har även fler figurer på gång.. Gjöt (heter det verkligen så?) några igår! =)
Björnar, som ska bli barntavlor, och så några fler änglar! Skitkul ju!!



RSS 2.0