snart e det..

Snart e det jul gott folk! Åh så jag längtar! På fredag blir det pynt för hela slanten. I helgen ska det verkligen adventsmysas!

Men Ja det e ju nån dag kvar av veckan innan man kan pusta ut och adventa. Känner inte alls att jag e redo för seminariet imorgon, men det får lov att gå. Jag åker dit och tar det som det kommer känner jag.. Måste få lägga lite tid på mej sj.. Har skrivit lite grann. Hoppas det räcker!

Näe nu bär det snart av till Nås igen då. Lär ut och starta bildonet!

Hörs!

Lite less..

God morning!

Sovit gott? Det har iaf jag gjort.. Skönt men kan ändå inte påstå att jag känner mej jätteutvilad.
Skulle behöva en vecka fri från allt vad högskola och krav heter.. Skulle inte vilja ha någonting planerat och inte behöva känna press bara för EN vecka.. Inte bara högskola kan jag ju lägga till då!

Har urinvägsinfektion också mitt i allt! Vill att det ska ge med sej! Känner fortfarande av den efter 4 dagars pencilin. Har inte nämnt något om det här i bloggen tror jag!  Började känna av det i början av förra veckan. Det gör inte ont längre men en liten brännande känsla finns ändå kvar på nå vis..

Nu låter det här kanske mer depp än vad läget egentligen är. Mår bra, men man blir lite less ibland bara..



Plugg..

God morgon!
Dags för ännu en praktikvecka! Det är inte många veckor kvar nu.. har varit ute 6 veckor redan och nu är det 4 kvar. Sen över jul och nyår blir det skrivning för fulla muggar som gäller.. Inte så skoj, men det får gå!
Önskar jag var klar med utbildningen! Men nej nej, det e mycket kvar.. Det går säkert ganska fort men det just nu känns det bara drygt!
Har ungefär 1,5 år kvar. Ska läsa specialpedagogik och mattematisk begreppsbildning till våren. Vad jag ska läsa efter sommaren vet jag inte än.. Blir nog svenska och NO/SO eller nåt sånt. Vill läsa mer specialpedagogik också men vi får se hur jag gör då. Sista terminen (vårterminen 2013) kommer jag läsa pedagogiskt arbete 3 som e sista i utbildningen.. Sen ÄNTLIGEN är jag klar..
Får hoppas jag verkligen vill jobba med detta sen! Kanske ändrar inriktning helt.. Man vet aldrig!

Lånad bild..

Nov. 9, 2011

Då har jag äntligen fått testa studion ordentligt för första gången! =)
Fotade Erikas fina barn!









klipp..

Här kommer ett litet klipp från Waltechs 20års jubileum.. =)





RSS 2.0