Mums!

hej igen!! sitter och mumsar på en felixpaj nu jag =D (ja emellan raderna alltså höhö) göttans!  Trivs med livet och så, för tillfället.. finns inga bekymmer, man är lycklig var daaaaag. det är en härlig friiiid! filosofiiiiiii! hakunamattata!!!

nej för och bli lite seriös igen då! har blivit tillsagd att skriva om min dag! då gör jag väl det då =)

började denna dagen som är idag med en sovmorgon. jäkla skönt !=D ända till 11.15 ungefär.. då satte jag igång med smörgåstårtan jag hade förberett igår.. en halva med mimosa på ena lagret och leverpaster/bostongurka på andra. och en halva med tonfiskröra på ett lager och samma leverpastejröra på andra. hihi... gott var det!
Vet ni varför jag gjorde en smörgåstårta då? för att jag tyckte det skulle vara kul! enbart =P
lite senare på¨dagen som fortfarande är samma dag som idag, så åkte jag in till Vansbro och handlade lite grejs.. men jäkla affärer där fanns ju inte ens tomma dvd skivor!!! så jag fick åka till elaffären i Järna ist, också.. en extra vända men jaja!  nu är pajen slut å! typiskt.. det som var så gott! *torka mun* 
var in till muppen på "kompis" kontor och begärde arbetsgivarintyg idag.. så nu är det gjort också =) nu har jag snart inget alls med dom att göra längre. =P SKÖÖÖNT! ska bara få den sista lönen nästa månad. sen tänker jag inte se mej om en enda gång till efter dom.. jävla muppar hela högen. =P dom har betett sig mkt illa faktiskt! (stavade jag betett riktigt? ) höhö!!

städat köket också en liten vända! och lyssnat på musik på högsta volym =D mysigt värre! 
härnäst då? kanske man ska ta och klippa gräset på baksidan också.. det är ju inte bara framsidan som ska klippas! det gjorde jag ju i förrgår så det är väl dags för stackars bakdelen av huset med.. höhöhö





Se vad min toker till bror har gjort! =)






nu nettelinettan har jag skrivit om min dag! hoppas det var god läsning! haha


RSS 2.0