frustrerad..

Jaha torsdag idag då.. Snart helg igen! Skönt det! Det är ju inte vilken helg som helst heller. Lidingöloppet väntar! Kul kan tyckas.. Absolut! Men jag änner mej inte redo!!! Har varit sjuk för länge. Var ut en vända igår. Jag sprang/joggade 3.39 på 35 minuter enligt "runkeeper".. Inte okej!!! 10 minuter ungefär per kilometer. Måste förbättra med minst 3 minuter per kilometer för att nå det mål jag har satt =( Var på god väg innan borttagning av födelsemärke och förkylning! Var nog till och med framme vid det målet!

Kanske att det blir lite väl mycket gnäll nu.. Men man lär få gnälla av sej ibland. Mycket i skolan dessutom.. Känner mej otroligt stressad och frustrerad.. Dygnet skulle ha fler timmar! Så är det bara!

Jag och Lollo..

Fy och blä säger jag bara.. Har inte vaknat på rätt sida. Dessutom är det egentligen alldeles för tidigt att börja dagen. Har en dålig känsla i kroppen. Just nu kan jag inte förstå hur jag ska klara mej igenom detta dygn! Det kommer nog bli en lång och jobbig dag! Hoppas någon eller något kan muntra upp mej...

Håller iaf på att försöka vakna till med lite kaffe här i mörkret. Det är jag och Lollo som är vakna. Ska bege mej till Falun för seminarie idag och sen blir det blir det plugg hemma resten av dagen och antagligen även till kvällen.. Får mysa ner mej i soffan senare med plugget helt enkelt.

Lär pallra mej in i duschen nu då.. Finns risk för att jag missar bussen annars!


Idag..

Haft en fruktansvärd huvudvärk idag! Klarade dagen iaf och nu är den borta.. Men det krävdes en ibumetin och vila! Somnade och sov i två timmar! Det var välbehövligt. Imorgon ska jag ta bort stygnen från när jag var och tog bort ett födelsemärke. Ska bli intressant att se hur det ser ut! Om det har läkt ordentligt.. Lollo har väl inte varit så försiktig när hon har velat upp i knät om man säger så ;) Lilla pluttan.. Det göööööör ingenting..
 
 
Skänker en tanke till älskade Kalleman som har fått lov att somna in =( Han var en gammal men livlig liten plutt.. <3
 
 
 
 
 
 

Kaffe och songpop..

 
Kaffe och songpop, det är grejer det! =) Kände för lite höstmys framför datorn innan jag måste bege mej ut igen! Ska ut och plocka löv till min bildlektion imorgon. Älskar hösten.. Vet att jag tjatar om det, men jag verkligen storälskar mysiga filmkvällar och en kopp te i handen ju! Klädseln ska helst vara en go och varm onepiece! ;) Så frusen av mej jämt!
 
 

Ha en fin fredag..

Hej!
Idag är det fredag hörrni.. =) Det kan man ju glädjas åt! Den blir lugn för min del.. Måste ta det lugnt nu innan lidingöloppet som går av stapeln snart. =) Är sjukt taggad!!! Måste nog trotsa vädret i helgen och springa en vända eller två. Känner av halsen och det är ju mindre bra.. Får verkligen inte bli sjuk! Varken hinner eller har lust just nu! Har man någonsin lust? Känns verkligen inte som läge för det nu inför loppet den 30e och praktiken som jag nyss påbörjat. Har ju fem veckor kvar! Efter det spelar det inte lika stor roll om jag dra på mej nån liten förkylning.. Det kan jag leva med!

Ska ta och sätta igång städning nu så det är klart för helgen. Alltid skönt när det är avklarat! Sen blir det handling. Tacos väntar till kvällen! =)

Hej med er.. Ha en fin fredag nu!

Utkast: Sep. 09, 2012

Haha.. Beställde en prenumeration på en serietidning igår!
Det trodde jag väl aldrig att JAG skulle göra! Kunde inte låta bli.. Nemi är ju så fruktansvärt frän!
Läser Nemitrippar på msn.se varje dag!
 


Nemi är en gothrock-tjej, en outsider – och hon njuter av att vara det! Serien är bitsk och cynisk, men med glimten i ögat.
 
 
Bilden och informationen om karaktären Nemi är hämtat från http://www.tidningskungen.se

Falun..

Yey! Snart iväg till Falun då.. Ska in till Falulasarett och ta bort ett födelsemärke. Pluggar på vägen =) Hatar egentligen att läsa på bussen men lär väl! Blir mycket läsning och seminarier nu i början av kursen..
Nästa vecka börjar min praktik så då det blir fullt upp!

Näe nu e det kyligt här hemma.. in i en varm dusch innan frukost kanske!!


Bio..

Något av det mysigaste jag vet är att gå på bio!
Var och såg Snabba Cash2 i helgen! Hur mysigt som helst..




Mamma ville inte vara med på bild ;)

Vemodigt..

God morgon!

Sitter och dricker morgonkaffe och försöker vakna till liv. Tänk om jag hade kunnat vakna upp i Sthlm idag istället!! Lady Gaga ägde globen igår och där skulle man ju varit! Men men! =) Vad är väl en bal på slottet ;)

Ska bege mej till Borlänge så fort jag har gjort mej iordning och packat in studion i bilen.. Den kanske blir såld idag! =/ Lite vemodigt känns det allt men jag måste. Efter den fattiga sommaren så behövs det! Ska införskaffa en ny när jag får råd sen. För sluta med fotografering har jag absolut inga planer på =) Hoppas få lite fina bilder på brorsorna när jag ändå är i farten och ska ställa upp den hos morsan! Har sagt till mamma länge nu att jag ska fota bröderna, så då passar jag på att göra det idag så får tjejen som kanske ska köpa den komma dit och kolla. Det blev närmare för henne att åka också..

Men jaja.. Nog om det! Lär väl försöka hitta något att ha på mej idag!



RSS 2.0