Afton..

Då börjar det närma sej avfärd igen.. Ja inte fullt lika långt den här gången. Ska iväg på party.. Det är ju ändå Valborg ;)
Blir och åka till Nås och kika på Crazy Covers.. Sitter och smuttar på första cidern nu medans jag fixar naglarna.. Så skål på er! =)
Köpte en tubtopp i Borlänge som jag tänkte använda ikväll! Inte enbart den dock.. Blir det nå bilder tagna på mej ikväll så ska jag visa.. Hinner inte nu tyvärr..
Förresten! Jag hittade en rolig blogg i morse som jag har glömt att tipsa om! Är ni född på senare 80-tal så kommer ni tycka det är riktigt kul.. Eller det tyckte då jag åtminstone.. --> Nostalgi


Åh va härlig hon är Erika =P
Hon hade gjort en jättegod cheesecake som hon bjöd mej på  när jag kom dit..
Tror bestämt att hon var nöjd med den! ;) Och med all rätt! =) För den var verkligen kanon!



Och i den magen bor det en bäbis! Jag är avundsjuk ;)








Trevlig Valborg allihop! Take Care...


Idag är det Torsdag!

Morning fellows!

Idag blir det Borlänge! Ser ut och bli rätt så bra väder att bila i! Just nu iaf.. Molnigt och inte för varmt.
Kan ju hinna ändra sej! Inte roligt och åka i gassande sol.. Däremot när jag kommer hem igen kan det få bli hur varmt som helst! ;)
Känner på mej att det här kommer bli en riktigt bra dag.. =D
Kom upp i tid och har redan börjat tvätta! Tänkte jag skulle hinna ta en vända innan jag åker, för det är extremt fullt i korgen nu! =S Inte kul!
Har käkat frukost redan också! Och klockan är bara kvart över 6! Nu hoppas jag bara att jag hittar den perfekta vårjackan.. Kommer förhoppningsvis ha Erika med mej som smakråd, så då kommer det bli kanon! *tummen upp*
Vill inte ringa och väcka henne än och fråga..  Väntar lite med det!


Bär iväg igen..

Bär av till Mora lasarett nästa då! Martin ska dit på sjukgymnastik igen för knät..
Och jag som hade tänkt tagit bilen till Borlänge och hälsa på Erika idag.. Jaja! Får bli i morgon! Hon hade tid för mej då också som tur är.. ;)
Tänkte försöka hitta en snygg vårjacka.. Det jag har är bara uråldrigt eller urtvättat =P
Ja jag ska ta mej råd och köpa en faktiskt.. Vill ha en skinnjacka men jag vet inte..
Om jag ska vara ärlig så är det lite för dyrt för mej just nu.. Men vi får se hur det blir i morgon =)
Ska göra mej klar för avfärd.. Hörs lite senare!


Knapra!

Ja nu har man varit ute och gått nästan hela dagen känns det som.. Först ut med ToyBoy (som för övrig skötte sej extremt bra idag! )
Sen ut en sväng i vansbro och snurra med Emma, hon som jag är kontaktperson åt..  =)
Så jäkla skönt väder så det är riktigt härligt och vara ute nu!!

Här är bilder ifrån helgen då jag skulle ut i Borlänge! Har fått lite bilder nu äntligen! =)


Det var hos dessa två vi hälsade på!
Hehe se så duktig jag var, fick till och med, med ett litet rim!


Det där ska nog föreställa mej tror jag! ;)
Var på mitt bästa humör trots huvudvärk..


Fjärten får säga till om hon ej vill vara med!


Och pottan lika så!


Det diskuteras något?! Lott och Fia!



Nina var med hon också!



Nej nu ger jag mej! Lär göra matdosa till Martin innan tvkväll... 
För idag är det ju Tisdag!! Då vet ni väl vad jag ska se kl 21? Just det!!
Ska glo på House och knapra vindruvor som en idiot!
så, puss och hej så länge!

"Fuck you"

Hej fellows!

allt bra? Det är det med mej iaf.. Är hungrig men jag lär vänta på darling... Han är faktiskt ute och cyklar.. Tro det eller ej! Han har gjort det två dagar i rad nu!
Sj ska jag ut på en promenad med Toyboy ganska snart.. Dom skulle fara lite varstans idag lillemor och co. Så jag ska hjälpa dom och rasta lilla Toy..

Han ser farligare ut än vad han är.. ;)



Ska ta och förbereda kaffebryggaren nu.. Hej så länge!

Lily Allen-Fuck you


En liten..

bild bjuder jag på så här på kvällskvisten! Kolla mina sötingar!! Det är från igår kväll =)


Moahaha! Nu har jag dej allt Husse!!!
 
Puss puss på er godingar!!




Nu är det tvättajm!!

Här och där..

hej gott folk!

Ja jag är ledsen över att det inte blivit nå bloggande.. Jag skulle mobilblogga när vi satt i bilen på väg till Sthlm i förrgår, men det funkade inte tyvärr.. Vi åkte vid 4 på morgonen så det fanns inte så mkt tid och ork innan vi gav oss iväg heller ;)

Vad gjorde vi då där borta, undrar ni kanske?

Jo det här!



JA just precis!! Jag skulle söka till Idol.. Och så var det ju det där ordet, "skulle"! 
Det blev inte så i slutändan alltså.. =(
För när vi väl kom fram var det enorm kö.. Trodde inte det skulle vara så pass mkt folk redan då, i och med att dom öppnade en timme senare än föregående år.. Som visserligen blev försenat till 10.40 men ändå..
40 minuter försenat för dom stackrarna som stått i kö säkert sedan 3-4 på natten..
Vi hörde från några grabbar att dom hade stått i kö sedan 8 på morgonen och ändå inte fått komma in utan skulle tillbaka nästa dag. Så vi ångrar INTE att vi inte ställde oss i kö.. Vi kom väl dit iaf, och efter många om och men så blev klockan så mkt som halv 9, innan vi skulle varit redo för och ställa oss i kö, så vi hade inte kommit in iaf.. Var det NÅ skönt och få höra att man gjorde rätt i att strunta i det?! =P

Vi hade garanterat mkt roligare än om vi hade stått där och väntat i onödan.
Både jag och darling tycker det är extremt intressant och se hur det går till behind the scen, och få fundera och titta på allt och alla.. Så det vart lyckat ändå faktiskt.. Kunde ju se lite mer än dom som stog och väntade på och få komma in kan jag lova..


Det här måste vara den roligaste bilden från trippen till storstaden iaf.
För ser ni vem som sticker fram huvudet i bakgrunden!?

Utan vetskapen om att Jihde stog och kika fram där bakom, så blev det otroligt underhållande när jag märkte det, måste jag säga. Och det gjorde jag inte förrens alldeles nyss när jag la in bilderna på datorn haha!






Ser ni vem jag har ringast in ? Nu kan ni ju få gissa om ni vill! Ni som följer idol vet nog..




Stackars folk.. Men jag kunde varit en av dom!



Som sagt fick se lite mer än vissa!
Vi kunde glida runt överallt och bara njuta.. Käkade lunch inne i globenshopppingen, och så var det öppet hus faktiskt inne i själva globenarenan. Dansuppvisning med Tony Irving och lite annat smått och gott..

Blev en tripp till Västerås på vägen hem och in på Ikea..
Köpte bland annat två svarta lampor till vardagsrummet och en lila Orkidé med lila kruka till.. 
Och motljus är ju inte det bästa att ta kort i direkt men nu ser ni på ett ungefär iaf.. Det blev jättemysigt!   


Avslutade resan med att stanna i Fagersta för "middag"..
Vi åt världens största pizza!! Och gott var det med. =)


Ska visa er ett videoklipp lite senare, men det är inte klart än riktigt!


Puss på er och god morgon!

Mysfredag...

Åh jag ska till mitt älskade Sthlm i morgon! Kanske till och med hinner hälsa på Tuss en sväng då! =D Inte säkert dock. =(
Ska upp rejält tidigt i morgon bitti så ikväll blir det lugnt.. Tacomys med darling!

Förresten! Fick höra om en liten rolig grej jag skulle kunna ägna sommaren åt (i jobbväg alltså) alldeles nyss, om jag har tur. =D
Fy sjutton vad det skulle vara roligt! Men som alltid ska man ju inte ha för höga förhoppningar.. Vet inte ens om jag är kvalificerad att söka till det än. Så jag suger lite på den karamellen och håller mej med att berätta för er om vad det gäller exakt tills jag vet mer, och ens vet om jag kan söka jobbet.. Det är så här nämligen att jag pratade med min handläggare på arbetsförmedlingen, och när jag började prata om Norge så berättade hon om en grej jag tyckte lät helt kanon! Hoppas på det bästa!
Får återkomma om det..

Idag har jag en sån där dag då allt känns riktigt bra.. En bradag ni vet! Härligt, säger jag! Ännu härligare blir det när jag får stilla min hunger också.. =)
Ska ta och göra det nu på en gång, så jag hinner bli hungrig igen tills det serveras tacos ;)
Puss och hej på er!

dator..

Hej!

Tror jag spyr på datorer! Den funkade ett tag.. Men när Martin kom hem och vi skulle kolla lite hotels i Sthlm, då satte den igång igen! Hängde sej och betede sej allmänt trökigt! Nu säger jag bye bye nästa gång det händer och formaterar om ist! Fick grejer med mej så jag kan göra det..


 Nu blir det grötfrukost.. Sen en promenad!

Home..

Såja! Hemma tillslut! 
Datorn är fixad nu iaf.. Wiiiehooo! Tack Micke! Fick en väska till den av honom också.. Tack!
Den jag hade skyddade ju inte mycket! Funkade visserligen... Men neeej!

Nej fy sjutton! Nu är jag trött efter bilkörning och fullt ös.. Lite små hungrig är jag också, men jag tänker ignorera det och se fram emot frukost imorgon ist! Jag svälter inte ihjäl liksom... Ska ändå lägga mej inom  dom närmsta 20 minuterna.. =)

Ha det så bra gott folk och nattinatt! Hörs i mon!

 


Tisdag!

Åh vad trött jag är.. Men än är det inte läggdags! Ska hämta Martin på jobbet vid 23 tiden.
Kommer väl inte i säng förrens tolv. Men det ska väl gå ändå =) Behöver ju inte upp så tidigt egentligen.. Vill komma iväg i någorlunda tid iaf, men finns ju inga krav om man säger så..
Ska till Borlänge och få datorn fixad, som sagt..

Har träffat bästa Sannis idag! Vi lunchade och tog en promenad i det fina vädret..
Än kan man ju inte klä av sej så värst mkt men solen har då varit framme en liten sväng.. HÄRLIGT säger jag!
Man blir så mkt gladare..

Nu "House"!!! =D och tvätthäng efter det!
Och straxt efter det så borde det väl vara dags att hämta Darling så jag säger nattinatt nu.. Hörs mer i morgon!


Procedur!

God morgon!

Sitter här och försöker få ut blanketter så jag kan skicka in arbetsgivarintyg till a-kassan någon gång! Men klart att allt ska krångla innan man är färdig.. Det är en jäkla procedur måste jag säga för att få lite ersättning. drygt ska det vara! jajamänsan!
Jaja strunt i det nu..
Det blir en Borlängetur i morgon för mej! Lät mkt roligare va?! =)
Morbror ska hjälpa mej med datorn..
Tänk att då har jag träffat dom 2 ggr på en vecka! Inte illa pinkat.. Brukar tyvärr inte bli så ofta man är till dom..
Tiden bara rinner iväg när man är i Borlänge så man hinner inte med och träffa alla man vill när man är där.. Skulle ha vart till Petra också =( Och Erika har jag inte träffat på evigheter!
Har bestämt mej för och hälsa på Sannis i morgon iaf. Förhoppningsvis kanske jag och Erika hinner ses en liten vända också.. =)

Nu ska jag jävlas lite till med blanketterna! Lär byta färg i skrivaren först..

AHAA! Nu såg jag vad felet var! Det var inte fägen dock.. Det var bara en USB kabel som var ur!  
Men dåså! Så bra..  =)

Bjuder på...

hej gott folk!

Har inte blivit så mkt bloggande dom senaste dagarna.. Extrem bloggtorka =S har inte mått så bra heller..
Yr i huvudet och så har jag varit helt slut i kroppen.. Något som ligger och spökar! 

Dessutom har datorn börjat krångla, så just nu sitter jag vid Martins ist och kollar runt lite och passar på att försäkra er om att jag lever!

Bjuder på en bild och en låt =)




Akustiskt är fantastiskt mkt bättre! Eller vad tycker ni?! Hon är helt underbar!

Liten bil....

Ja jag säger ingenting.. Det måste ses! haha


Gårdagen.

Hej!

Hemma från Borlänge nu då!
Vart lite hastigt och lustigt bestämt att jag skulle åka dit.. Får kanske någon bild från gårdagen sen av fasteraster, så jag kan visa er!
Blev en rätt tidig hemgång för min del dock.. Hade ont i huvudet på vägen dit kände jag.. Men jag tänkte att det nog går över.. Tji fick jag! Det blev bara värre och värre, sen vart jag illamående på det! Inge kul alls.. Hann då vara där ett tag iaf..  
Jag vet inte om jag fick en släng av migrän eller vad det var.. Spydde när jag kom hem till mamma iaf.. Inte trevligt!
Så här i efterhand gissar jag ganska starkt på migrän. Jag som inte haft det sen jag gick i nian!! =O
Tråkigt att det skulle hända just när man var till Borlänge och skulle parta med fastrarna för en gångsskull bara..


ikväll blir det och åka och kika på martin och co när dom ska spela! 
Gör det i nyktert tillstånd, med tanke på igår!
Man lär väl ställa upp som chaufför ibland också =)
Nej nu ska jag ta och göra mej iordning för och åka..

Planer

ÅÅÅH! Fredag och verkar som om det blir fint väder också på det! =D Kan inte bli bättre!
Nu är det bara planer för dagen som saknas =) 

Fantasi!

Hej bloggen!

Jag klev upp lite senare än jag tänkte mej idag.. Typiskt!
Jaja det gör väl egentligen ingenting =) Skönt och sova.. Frukost har jag faktiskt redan fått i mej.. Det nöjet gick ju fort om man säger så.. "Matvrak" det är jag det.. ;)
Mat är det bästa som finns! Gott, socialt, och äta bör man ju, annars dör man! Men om fantasin inte flödar som i de flesta fall av 10, så kan matlagning vara riktigt tråkig.. Pröva på något nytt är alltid roligt däremot!

Nog om det..
Blir en promenad lite senare på förmiddagen idag.. Kanske rentutav blir eftermiddag innan hon jag ska gå med, är klar med sitt och klar för avfärd..
Det visar sej! =) Har faktiskt varit ute och gått/sprungit två dagar i rad nu.. Man ska väl inte ta ut sej allt för mkt till och börja med, så idag blir det bara och gå! 

Mina planer senare i eftermiddag är lika med noll.. Blir väl nå matlagning och tvätt förstår jag! Går ju ganska fort iofs, så något mer hinner jag med.. Men vad? Det var ju det där med fantasin.... 

I väntan

Har extremt tråkigt just nu så i väntan på mammsing kan jag ju dela med mej av nån bild!




Knasbollar!



Och nej han får faktiskt inte egentligen vara på bordet..
Trött Setzie!

Wii!

Ja då är arbetsförmedlingen avklarad idag =) Inskrivningen iaf..
Lämnade även tillbaka kläderna, och postat betyg till högskolan har jag också gjort!

Har faktiskt varit så duktig och varit ute och motionerat till och med. Sprang lite och gick om vart annat.. Inte så hemskt långt. Men nästan en halvmil iaf. 4,5 km!
Kan ju börja lite smått ;)

Men nu så här på kvällskvisten blir det lugnt.. Har hållt igång hela dagen!
Så nu spelas det wii! =)




Och sen blir det "House" =D
Jag avgudar den serien!

Here I go!

Ut och åka snart då! Ska in till Vansbro en sväng.. Jobbkläderna ska tillbaka och så ska jag kila in på arbetsförmedlingen. Får hoppas att det inte blir nå krångel nu när jag ska skriva in mej hos dom igen. Dom har ju faktiskt uppgifter på mej sen tidigare så.. Kommer säkert få komplettera med nå mer papper eller nåt. Suck! Hoppas att det går snabbt!

Imorgon kommer mammsen och brorsorna hit på besök! =)
Eller en av bröderna iaf..
Både mami och jag har sökt till skola i höst, så vi ska kolla lite på hur det kommer kunna se ut med CSN och så om vi ska börjar plugga.. Det är ju inte gratis precis..
Jag håller tummarna så hårt jag bara kan på att vi kommer in! Det är nog precis vad både jag och hon behöver just nu.. Att komma vidare på nå vis..

Nej nu torka håret och bege sej av..

Hej så länge!

Superduper!

Man kan ju ha det mysigt värre, även en regning och tråkig dag som den här!






Mat och film..

ja det blev inget mer bloggande igår som det egentligen var planerat.. Inte blev det nå promenad och korttagning heller som det var sagt..
Men lax och potatis hos Martins pappa och dom vart det iaf =)
Första grillingen för i år!
vi grillade och åt och sen vart det film för våran del.. Skönt!
Vi såg rallybrudar! Hade faktiskt väntat mej lite mer humor. Men ganska bra ändå!
Det fanns ju en bra poäng i filmen! Att man ska satsa på det man tycker är roligt i livet medans man kan..
Håller helt och fullt med!

På en gång!

hej gott folk!

Okej jag säger det nu på en gång. Jag har tyärr inga bilder från gårdagen SOM VANLIGT..
Typiskt mej =(
Blev lite party igår iaf! =) Satt här en sväng först med lite folk.. Sen drog vi ner till Vansbro och träffade roliga människor där med! Kom precis i rättan tid för stängning på Flottaren.. Hehe! ja det var väl det som var lite meningen.. Vi skulle stå och välkomna en viss robin tydligen när han kom ut.. Jaja, jag hängde väl med som en liten vante, på det..
Efterfesten var något roligare måste jag säga.. Inte lika kyligt ;)
Man har ju blivit rätt bortskämd nu faktiskt, med värme..
På tal om det så ska jag snart bege mej ut på en tur och ta lite kort hade jag tänkt.. Om darling vill gå upp snart så man kan äta och dona innan... Eller så får jag äta sj helt enkelt.. Tråkigt men sant! Möjligen vill kanske vår sovgäst ha nåt i sej..
Ska ruska om dom nu jag! Hörs mer sen.. Kan hända det kommer bilder från turen sen...

Jaha nu kom han upp sj.. Så bra då! =)

Lördag

God morgon!
Tävlingen blev en flopp tyvärr.. Så jag lär behålla den till ett annat tillfälle då!


Usch jag har inte alls sovit nå bra inatt.. Men trotts det så är jag ganska pigg ändå.Härligt!
Fint väder ju =D
Låg och mös med Setzer ist. Ingen ide och gå upp vid 5-6 om man inte ska jobba..

På tal om jobba.. Jag har gjort min sista dag på konditorit. I Torsdags var det..
Nu är det bara att ta nya tag och börja om från början..
Har faktiskt redan en plan 1, 2 och 3.. =)
Först och främst ska jag söka till högskolan dalarna, det blir diverse program inom media.. 
Sen händer det grejer som jag inte kan tala om än, för jag vet ju inte hur det kommer gå.. Men fixar jag det så kan jag ju alltid tacka nej till skolan..
Om inget av det skulle bli av eller funka, så kommer jag nog åka till Norge och söka jobb.. 
Så lite humm har jag om närmsta framtiden iaf.. =)
Antagligen blir det plugga dådå, men kommer jag inte in, så har jag ju de andra planerna att hoppas på..
Kommer nog i absolut sista hand söka/få jobb här i kommun iaf.. Då får det lösas på annat vis, hellre.
Kanske blir och söka i Borlänge eller nåt.. Eller starta eget.! Det där får jag fundera över om det blir aktuellt.
Börjar med att skriva in mej på arbetsförmedlingen igen..
Lär göra det så jag kanske kan få A-kassepengar åtminstone tills jag hittar något..
Men det ska väl inte dröja innan jag har det.. Hittat något alltså!
Det positiva med allt det här är ju faktiskt att jag, hur det än går, kommer att vara ledig i sommar..
Självklart lär jag ju söka jobb ändå eftersom jag ska vara inskriven i arbetsförmdlingen, men hoppas inte för mkt på nå bra här omkring.. Så då kanske vi ÄNTLIGEN kommer kunna göra iordning uppe här i huset och få ett "riktigt" sovrum.. Har ju konstaterat för längesen att det aldrig kommer kunna gå och hålla på, på helgerna.. Vi har för mkt roligt på G då.. Borlängeresor eller nå annat tok.. Ingen av oss har ork heller för den delen.

Oj, hade inte tänkt att det skulle bli så långt inlägg så här på morgonkvisten..
Jaja bra det då! =)


Vilken bra tajming! Nu kom darling upp också =D Helt naken var han ju med!! Mumms!

Jaja koncentration nu! haha

Glad Påsk på er!

Tävla om en klocka..

Hej gott folk!

Nu är jag hemma från jobbet..
Här är en bild på det ni kan vinna! ;)






En skitläcker klocka!
Den är verkligen jättefin, och jag hade gärna behållt den sj..
Men den var som sagt alldeles för stor för mej, så jag har bestämt mej för att någon av er läsare ska få den.. =)
Det finns dock ett litet krav... Att det ska vara minst 4 st tävlande!
Det är helt enkelt för att det ska finnas några att välja mellan...

Skriv en kommentar med mail och motivera varför just DU ska ha den =)
Denna klocka är en premie jag har fått för att jag har börjat prenumerera på en tidningen som heter "Kattliv"

Klockan är värd ungefär 250-300!

Jag utser en vinnare i morgon kväll!

Tävling ikväll?

God morgon!

Sovit gott? Det har jag iaf =)


Jag utlovade ju att jag snart skulle ha en tävling här i några inlägg tillbaka.. Igår fick jag hem en grej som tyvärr var alldeles för stor för mej, så jag kommer nog lotta ut den lite senare idag.. Ikväll någongång. Har inte riktigt kommit upp i siffrorna jag önskade innan jag skulle ha tävlingen.
Men eftersom det är påsk och allt, så gör jag det ändå.. Får hoppas det är någon som tävlar.. Jag vill ha minst 4 tävlande annars tar jag det en annan gång.. Känns lite meningslöst om bara en enda skulle vara med..

Håll utkik efter kl 17.30 ungefär ;)

Nu blir det frukostmys med darling innan jag åker till jobbet!

*vinkar*


Dolly Parton-nine to five


dags?

Undrar om det inte är dags för lilla ancheliq och göra något med sitt liv.. Typ plugga!
Har just kikat på lite program jag skulle vilja gå.. Skrivit ut dom mest intressanta.
Vart sugen nu faktiskt!
Jag kommer ju inte få nå bättre tillfälle iaf kan jag säga med säkerhet..



Kan ju söka.. Man kan alltid ändra sej sen.
Finns visserligen bara en händelse (tror jag) som skulle kunna göra att jag ändrar mej..
Men det är en hemlis. ;)


Nu ska jag hoppa in i duschen..
Men först måste jag bara dela med mej av denna! Så jäkla bra låt!
Jag har spelat den ända sedan jul!
Cindi Lauper & The Hives-a christmas duel


Bokat..

tjohej!

Biljetter till Joe Labero är bokade =D Jäklar va skoj det ska bli!
Det blir i Borlänge den 21/5. Ett tag dit men "den som väntar på något gott" brukar jag säga..

Vad händer för mej idag då!?
Har inget planerat som vanligt.. Eller som allra oftast iaf.
Skulle ha träffat Emma idag men blev inte så.. Inge fint väder heller så man kan ju inte gå ut och göra något.. Då fryser man ju ihjäl =S
Har nog blivit lite bortskämd med sol nu dom senaste dagarna... Så jäkla skönt det har varit!
Men det kommer igen ;)
Lär elda iaf det är en sak som är säker.. 17 grader inne bara! Inte konstigt att man känner sej frusen..

Nog babblat om kallgrader. Dags att göra nå åt det ist.
Hörs sen!

Joe?

Kan Joe Labero vara något att åka och titta på tro?! =)
Har alltid velat åka på något sånt där!


Tisdag..

hej på er!

Usch, det där kaffet var inte så bra att dricka tror jag.. Jag blir helt kass i magen av det, nu mer!
 Jaja.. Det är som det är!
Snart ska jag göra mej iordning för jobb. Just nu är det trökigt värre.. Ja faktiskt.! Jag som tyckte om mitt jobb..
Varför, kan vi ju diskutera en annan gång om det blir tillfälle... 
Är inte så pratsam om det just nu.. 

Och nu kom min prins in igen =D Jag har sovit som en stock inatt så jag har inte ens märkt att han har gått ut.. Sist jag kolla låg han bredvid mej i fotöljen inne i sovrummet.. Igår kväll alltså!
Har inte ens märkt att darling kommit hem från jobbet.. Måste ha somnat direkt.
Men jag kan säga att en bra natts sömn kunde behövas.. Skönt!

Nu ska jag ge min lilla plutt mat.. Sen ska jag duscha av mej lite och åka iväg..
Hej så länge!
  

Vore inte helt fel..

Nej usch vad jag längtar efter honey nu..

Kom hem! Saknar dej..



Vadå vill du ha en puss eller?!
mm, vore inte helt fel! ;)


Har tagit en cykeltur idag! Shit vad fint väder det börjar bli! Snart åker gladiatorsandalerna på tror jag =D




Lite snabbt..

Hej gott folk!
Idag blir det jobba.. Jaja whatever!

Efter det kanske det blir en cykeltur runt byn här.. Tjata på mej så det blir av!! =P

nej hinner inte nå mer nu.. Lär göra en cd att lyssna på i bilen innan jag ska åka..

Hej så länge!

Helgen..

Vad har jag haft för mej i helgen?! Jo det här =)

På fredagen var vi till Martins mamma och dom och käkade lite tacos och spelade lite
olika spel och kortspel! Haha vadå gapflabb hela natten?! =D Man kan inte göra det hos dom nämligen utan att någongång brista ut i ett sjuhelsikes gapskratt! Oftast fler ggr än en! ;)
Klockan blev väl 3 tror jag innan vi kom hem.. Och vi som skulle upp kl 7 =S
Jaja det gick ju bra det med.. Blev lite senare upp på morgonen bara.. Var inte så jätteviktigt att det skulle bli just då heller så.. Hehe!

Jon, Martin och hans mamma Kickan!


Systrarna Stenberg gjorde tacofärs =) Johanna närmast. Emma bredvid..




Just den här lördagen hade jag egentligen planerat att spendera i Gävle och vara extremt nervös inför Idolaudition..
Blev inte så den här gången, utan åkte ut på angeltävling ist och det blev en jäkla massa skooteråkande =)
För första gången körde jag faktiskt själv! Jiiiih! Shit adrenalinet flödade när jag hade gasen i bott =D 
Riktigt kul var det!!! Skäms lite över att inte har kört sj förut.. Men tur att jag gjorde det iaf. Hade gått miste om något annars..
Och nej jag har tyvärr inget bildbevis =( Typiskt.. Men det blev lite hastigt och lustigt att jag satte mej och körde.. Härligt var det!
Grillade korv och hälsade på lite överallt på sjön.. Satt på lite olika ställen sådär.. Hade en riktig mysdag!
Ångrar inte att jag följde med... Blir väl idol i Sthlm ist med jessica får jag hoppas =)


Korvgrillning



Ted, Martin, Bolin och svärfar Johnny...



Idag fyller Jon år också.. Har hunnit dit en sväng på fika idag. Födelsedagspresenten blev ju lyckad också.. 50 spänn vann han på lotterna =) Kan ju fortfarande bli mer då menar jag ;)

Bad day!

Gårdagen blev ju inte som jag hade tänkt mej måste jag säga.
Tänk vad folk kan pissa på en alltså.. (Det uttrycket passar verkligen precis in på hur jag känner det just nu)
Gäller inte alla såklart..
Men varför gör dom det då? Ja, inte vet jag!
Kanske är det för att jag sj som person, inte är en sån som pissar tillbaka på folk. Om ni förstår!
Även om det skulle behövas ibland..
Här försöker man vara glad och trevlig och ställa upp när det behövs..
Vad får man!?
Så fort man visar sej lite svagare än nån annan, då attackerar dom som hajar!

Är extremt föbannat och besviken! Men framför allt, ledsen..
År 2009 kan dra åt helvete, än så länge.. Men, life goes on!


Nåja,  mitt i allt elände ska det väl kunna bli lite glatt ändå..
Blir mat och roligheter hos Martins mamma och dom ikväll..
Får se fram emot det..



Work it..

Morning fellows!

SItter och käkar gröt så här på morgonkvisten.. Vad har det blivit av mej =) Hej Gunde, säger jag!
Ja men det är faktiskt riktigt gott.. Jeanette håller nog inte med mej, jag vet att du inte tycker om gröt.
Men det handlar bara om att tillaga den rätt haha!
Skoja bara! ;)

Snart är det jobb.. Efter det har jag helg..
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra på lördag än. Om det blir Idol i Gävle eller inte.. Vi är bjudna till Martins mamma och dom på lite mat och roligheter i morgon fredag.. 
Antar att det kommer bli sent och lite drickbart, så jag vet inte riktigt om jag kommer orka åka ända till Gävle så tidigt.. 
Eller äh än är man så pass ung så det går nog med lite våld och vasselin ;) Kan ju hålla mej ifrån det drickbara..
Men tråkigt och åka sj.. 
Får ju kanske med mej Jessica till Sthlm på audition den 25e ist, så man kanske skulle vänta tills dess.. Mer chans i Gävle iofs.. Tål att tänkas på! Än behöver jag inte bestämma mej...

 


 

Snart iväg..

Åh snart ska jag iväg på massage! Längtar!
Maten är färdig också, så det är bara att käka sen när jag kommer hem.. Hur bra är inte det?! =)

Och eftersom det är så fint väder idag, så blir det och åka till Borlänge och hämta cykeln, precis som jag hoppats på =D Inte så kul och ha en sprojlans ny cykel bak på bilen om det spöregnar eller snöar.. Hade inte vart nån höjdare skulle jag tro..
Nu när Martin äntligen har köpt sej en bra bike så kanske det kan bli lite mer cykelturer framöver i vår och sommar.. Härligt, säger jag!
Idag är verkligen mitt humör på topp!!



Kolla på det här söta klippet!!
Klicka på bilden..
Kärleken är blind för Cougar
Kärleken är blind för Cougar



RSS 2.0