död julgran!

image20

julgranen blev det slut på ganska snart efter jul.. Jag tror inte setzer och den var vänner...
han dödade den!!





Angelica "is going back to school soon".. ska plugga matte upp till D *puuuh* har (som tur är) redan matte A avklarad sen gymnasiet iaf.. sen ska jag läsa, fysik, biologi och kemi.. både A och B kurserna i alla tre ämnen.. dvs allt som allt blir det 9 kurser innan jag kan söka det jag vill..
som det känns nu iaf så ska jag söka veterinärutbildning.. den är på 5 1/2 år.. men det är nog värt det när jag väl är klar.. men man vet ju inte jag kan ju ändra mej efter vägen.. vi får se hur det blir med det! det känns då så nu iaf.
på onsdag är det möte. får se om jag blir inskriven direkt eller hur det blir..
netti va läser du och lotta för mattekurs nu?

jaja hej så länge så hörs vi väl nästa gång.. *vink*

Gott Nytt År!!

nyår kan bara summeras så här!


Martin, jag och sannis lagar mat hos oss först! =)          några av människor som var hos sannis och ted..
image5        image6


Älsklingen och Ted badar tunna                                                         Jag lite små glad

image7        image8

Fredrik Martins bror                                                                Sannis och Filip  
image9                     image10

Några av de som var hos Sandra och Ted                      
image11             

Tolvslaget                                                                                  Tolvslaget
image13           image14


Älsklingen martin och hans "styv"mor , lillemor                        jag får present av sandra                          
image15             image16



image17              image18 
Älsklingen spelar lite..                                                                Dennis. Martins kompis var också med


image19  
Bäbben! eller andreas som han egentligen heter.. Martins andra bror



             



RSS 2.0