Bjuder på Love så här på kvällskvisten..

Love
 


Vem där?





Vilken Sundman tror ni befinner sig på crossen?
Yngsta broder, mellan broder, största broder eller pappa Sundman?


Fräna färger...

Kan ni förstå att det har varit SOL idag!! =)
Synd att man har jobbat under dagen precis just idag bara, men jag har ju fått njuta av kvällssolen iaf! Det duger åt mej..

Hoppas på sol nu när jag blir ledig 4 dagar. Jobbar imorgon, sen så! =)
Funderade nästan på att fixa lite här hemma i hallen om det INTE blir fint väder. Så jäkla sugen på det!! Måla och greja!






Bilderna är tagna i förra veckan tror jag.. Himlen var så jäkla frän i färgerna så jag fick bara lov att fota lite!
Det såg verkligen ut som en explosion! Tror jag lyckades göra "verkligheten" rättvisa..






En grå dag som denna..

God morgon bloggen!
Är det lika kallt ute hos alla andra också eller är det bara här det är lite kyligt?
Ska snart ut och gå med Sannis trots kylan tänkte jag. Har hållt uppe med träningen/motionen nån dag nu, förutom igår då.. Så det behövs.

Sen blir det jobb för min del. Tänk om man kunde få nå ledigt innan högskoleplugget sätter igång igen!
Kanske blir en vecka eller nåt. Hoppas på det åtminstone!
Pengarna behövs ju så under sommaren då CSN inte betalar ut ett enda öre. Studenter har aldrig semester!!!

Nästa sommar tror jag att jag bara ska jobba en period (4 veckor) ist för två.. Får spara under året som kommer så man har och röra sej med!
Vore härligt och få göra nå roligt också. Men det är tur man trivs på jobbet! ;)



Om jag hinner så kanske jag kan lägga ut lite fler bilder från VNF-festivalen sen när jag kommer tillbaka från prommen!





En ledig tisdag..

Känslan av tillfredställelse är nog den bästa av dom alla..

Sitter här just nu alldeles svettig och känner mej nöjd i stort!
Har precis kommit hem från en springtur.  Blev inte nån lång tur idag, ca 3-4 km, men det duger åt mej för nu.

Har haft besök av käraste Petra, christer och deras dotter Linnéa. Så himla mysigt!
Vi har Käkat lite mat, gosat med Linnéa och snackat skit bara! Behövde det här tror jag.

Men nu börjar en kanondag att gå mot sitt slut, och jag tror TV/film står på tur faktiskt. Ska bara VARA resten av kvällen... Härligt!


Helgens VNFfestival i Dala-Järna..

Fick en förfrågan om att fota under VNFfestivalen som hölls här i Järna i helgen..
Självklart att man ställer upp!

Lite bilder därifrån!



Forgotten kingdom









Patrik Isaksson och Jocke..








MS Röj



 

 

Ja, dessa tre band var bara NÅGRA av alla som spelade! 
Riktig kanonkväll måste jag säga! Och det trots noll alkoholförtäring och lite regn då och då... ;)


Älskar dej Tjorvis..




I måndags fick hon somna in min lilla plutta! Vila i frid lilla vän..! =.(
Du hann inte ens bli ett år men satte spår i våra hjärtan så otroligt. Du kommer för alltid att finnas där!
Du har det mycket bättre nu vart du än är. Du har inte ont längre och förhoppningsvis har du träffat Setzer och Molly uppe i katthimlen. Hälsa dom från oss! Vi saknar både dom och dej så mycket! =(

Du ska veta att vi tänker på dej hela tiden! Älskar dej lilla Tjorvis..
 



RSS 2.0