ojoj tidiga morgon..

gick upp 04:50 idag.. jävlarimej va det är jobbigt ibland alltså! men men.. jag klara det ju iaf och nu sitter jag i skolan och muppar framför datorn.. ska snart upp till bildsalen och planera lite mer inför den stora festen. det vill säga min STUDEEEEEEEENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH va det ska bli skönt.. jävligt skönt att ha jobb fixat till sommaren också.. eller ja det är väl så gott som fixat tror jag. dom ringde och sa att jag skulle komma dit på måndag. =) fast det blev onsdag tillslut. hon hade nå annat för sig på måndagen! va kan vara viktigare än mig liksom????? Nej då!men men.. bara jag får jobbet så! hon sa att det behövde en assistent nu i sommar i järna så jag antar att det redan är fixat och klart! =) får se vad som sags på onsdag.. haha angelica som personlig assistent! kan ni tänka er!

Åh hade glömt! ska ju göra prov nu snart.. aja får komma lite senare till "planeringen" av studenten..


riktigt roligt och kolla kontot idag =D 5056 kr.. det koooooommeeeer mera.. *sjunga* hehe ja det kommer mera från mamma tror jag och sen studiebidrag den sista maj. =) så nu ska jag ut och leta vita jeans till studenten innan jag åker till älsklingen. riktigt glad är jag idag!


hoppas det går bra för älskling och hans familj som åker till värmland idag, på begravning.. tänk när nån går bort så födds en ny människa.. välkommen till världen lilla Linnea! =) Kevin måste nog vara stolt att få en lillasyster =) det har alltid varit min dröm iaf! hehe
på tal om bäbisar! undra när jag får träffa min kusin Erik då? *längtar* måste ringa mamma och höra!

nej nu göra lite prov så man blir klar med skolan nån gång.! skepp och Hoj!


jaha då har man kommit till älsklingen då.. inte en människa här =( men toy kom och mötte mej i dörren =) jag har faktiskt redan hunnit iväg en sväng också.. jag var iväg och köpte tvättmedel. så nu tvättar jag för fullt och diskmaskinen går också varm här nästan bredvid mej. duktig jag!
byxor till studenten hittade jag faktiskt idag hihi! blev riktigt nöjd. har inte provat med tröjan än men det går nog säkert skit bra! ojoj nu är det nära =) studenten är om två veckor!

nej nu ska jag ta och spela lite betapet så jag får tiden att gå.. hoj!

trök och bök och prov..

prov i morgon. usch va jobbigt! men jag har faktiskt pluggat iaf =) så vi får se hur det går.. allihop. jag, angel och strumpa! haha! det är nog bara nettan och lotta som fattar det där..
måste förklara för min älskling också men det gör jag nu på en gång ist (efter jag bloggat) för han ligger bredvid mej nu. =)
det är ju bara ni tre som läser hehe..

vi var bara två st från klassen idag. ojoj! vart är alla? sandra kom på sista lektionen.. fast det var inte nån riktig lektion. det enda vi fick göra var att skriva en utvärdering åt vår lärare i historia
sen fick vi veta att vi inte ska ha någon mer historialektion nu.. JIPPIE!!! äntligen börjar man verkligen känna att det är slut på skolan när som helst! ska bli så skönt så det finns inga ord för det! 

nej nu ska jag hålla om min älskling som ligger med ryggen emot och kollar på äntligen hemma.. 

Hoj! =)  

Fest hos faster!

Ja det var en lyckad fest =) vi hade kul med gitarrspel och sing a long spel haha.. Pg och Ted var där.. Janet och Emil såklart. och så lilla jag.! jag spela inge gitarr men jag sjöng iaf  hehe.. jävlar va jag var bra.. ;P haha neeeej då!
det enda som fattades där var älsklingen min.. saknar honom! men det är väl som vanligt.. hehe. det blir ju ännu värre när man verkligen tänker på det också.. som nu när man ska gå och lägga sej.. då kommer alla tankar på en gång. vill mysa med honom nu.. men jag får lägga mej i sängen och lyssna på mp3 och önska att han är här ist. vi kommer ju ses i mon, men ändå.. ska åka 10:36.
jag hoppas att han saknar mej också. men det tror jag! lite iaf.. =) vill ha en bamsekram och  puss när han möter mej vid tåget imon! =D

Jätte kul och få träffa er idag nettan pg och allihop. det var längesen vi festa faster! halloween var det va? då jag och martin var hos dej.. Och PG ska vi inte tala om hur längesen det var jag såg henne..! hoppas ni haft det jätte bra i thailand iaf. vi prata ju inte så himla mycket om det..

ojoj jag höll på och glömma.. fy skäms på mej!!! jag har ju fått en kussenin till idag =D En liten Erik.! ska väl åka med mamma och träffa han och familj nästa vecka nångång när dom kommit hem från sjukhus och allt är lugnt.. det är inte så konstigt att man längtar efter barn när man ser alla andra få och när man har gått i dom tankarna ett tag.. får se när det blir! =)
nej nu ska jag sova lite..

ha det bra! God natt. Hoj!

red red WIIIIIIIIIIINE!!!!

haha nu är jag igång igen.. ja jävlar ja!!! hehe!
sitter hemma hos martin nu och hans pappa har precis gått till Benny... ungarna är borta.. Fredrik är i Huln och Bebben är också hos en kompis och ska sova där.. Martin jobbar fortfarande.. eller inte nu.. han kommer nog ganska snart. hanslutade tio över tio.. Och lillemor jobbar, så nu sitter jag här i min ensamhet vid köksbordet och dricker REEEEED REEEEED WIIIIIIIIIIINE!!!! *sjunger bob marley*

ojoj nu kom martin.. SÖ ROLÄ! äntligen hihiii!!! Now Im fine =)



fan bob marley är bra faktiskt!

jaojao.. nu ska jag väl ta och vara lite go med pojken min... Hoj hoj, toy boy!

Hej och hå Lunka på!

ska snart till älsklingen jag.. skönt med lång helg =D får se vad som händer då.. jag har ingen aning faktiskt vad som händer.. vilken rolig överraskning!! =)

har vart i skolan idag.. hehe ja det är väl självklart. men ändå! har träffat kusseninerna idag å.. träffade millan och mackan utanför nettan. så dom följde med upp.. Dom spela och sjöng för fulla muggar där hemma hos nettan hehe.. gitarr spelet och nå sing a long spel.. mackan millan och lilly. lilly var redan där när vi kom.
millan var ute för det mesta men lilly sjöng och mackan också.. först spelade mackan lite gitarr för oss. för mej, janet, emil och så therese! kulikuli va det..

Nej nu ska jag ta och packa ihop lite saker.. sen göra mej iordning så ska jag gå till bussen.! åååh va trökigt!
inte tråkigt och åka dit men att åka buss såklart! =) hoppas det blir mkt mysimys idag när jag kommer dit, med chips och tv och sånt. =D

Hej och hå nu ska jag lunka på!

Dagen idag!

jaha då ska man börja skriva blogg.. jag skriver på kommando, så Här har du Janet, ett inlägg bara för dej hehe..


nu är klockan 18.03, och vad har man hunnit med idag då? inte så mkt. Har varit i skolan idag., TROTTS att jag är sjuk.. känner mej stolt! för nu har jag klarat av tre prov, som jag annars skulle fått gjort sen. så jävla skönt =)
först två engelska nationella prov på rad. sen ett prov i Foto.

Jag fick en rejäl smäll på käften idag av min historialärare.. ja inte bokstavligt talat såklart. Jag fick tillbaka en uppsats idag, som jag varit så duktig och lämnat in i tid och allt. nu hade han rättat den.. DET STOG IG!!! det skulle tydligen vara en rapport och inte nån vanlig uppsats tydligen.. han påstog att jag hade fått en rapportmall, men det har jag fanimej inte.. jävlar i min själ vad jag blev arg!! den var bra annars sa han!!! fyyy fan!
men men. så nu har jag och göra i helgen.. som om jag inte har tillräckligt att göra ändå.. ! jaja bara och bita ihop. det är ju snart slut på eländet.. den 8e juni då är det fest!

sen har jag vart hos mamma en sväng. sen skulle benjamin på uttagning till nå Dalalag. Lycka till Benis. syster hejar på dej!

åt nyss. . så nu är jag mätt. funderade på och ta med macka på bussen till martin först. men jag tog två mackor nu ist..
åh drygt och sitta på bussen..
när vi flyttat till huset då jävlar blir det inge mer pendling iaf =D längtar! men jag kommer längta hit också! så antagligen kommer jag åka hit ändå ganska ofta hehe. när jag har råd.. för det kostar ju det å tyvärr.! som allt annat..

nej nu får det vara nog.. Är du nöjd nu nettan? ;P hoppas du haft mycket nöje! hahaha



RSS 2.0