Grillat..

Nu måste det väl ha varit den sista grillningen för i år iaf?! =)

 

Grillade kycklingspett med ris och jordnötsås till det!
Tur darling har fantasi ;)
Riktigt gott!! Rekomenderas


Lördag..






God morgon! =)

Skulle egentligen vart med ut i skogen idag. Rådjursjakt! Stackars krakar. =(
Kände att jag tar en promenad sen istället, för ut behöver jag iaf!
Satt inne hela dagen igår, och man blir bara dåsig av det..

Funderar på om inte jag ska ta och klicka hem dom där gardinerna jag pratade om igår också! =O


Angelica tipsar..

Kommer ni som följer min blogg ihåg mina söta horn jag gjorde förra halloween?
HÄR är dom!

Köpte ett rött tyg på "RosaHuset". Hade en mall och klippte tyg efter den.
Sydde ihop delarna så pass att det fanns ett litet hål kvar och fyllde sen med bomull innan jag sydde igen helt..
Sydde på en hårklämma på vardera horn för och kunna fästa i håret.

Enkelt och snabbt fick jag ett par görläckra horn som matchade min svarta klädnad!
Kopa och "gaffel" till det..
Enkelt och snyggt! =)

Extra vackert..



Är fullkomligt stormförtjust i dom här gardinerna från Jotex
Jag har tittat på dom en hel del nu och funderat! Har ju så mycket julgrejer redan..
Men ett nytillskott gör väl inget?!
Har planerat att kanske fira julafton här hemma för omväxlingsskull i år. Då måste det vara extra vackert ;)

Tankar..

Karin Olofsson Satte ord på mina tankar.. Tack för det! =)
Fick en himla lust och utveckla min tankegång när jag läste det inlägget


Som jag skrev till henne i en kommentar, så har mitt fotointresse blivit lite lidande Pga den systemkamera hysterin som råder i bloggvärlden just nu.
Vill inte ha en stämpel att bara ha köpt en systemkamera för trendens skull! Så är inte fallet!
Äger en Canon EOS 450 för tillfället och har bara inte haft råd innan.. Är stolt!
Gick inte Mediaprogrammet med inriktning foto, utan en anledning.

Nu vill inte jag sitta och försöka försvara mej på något vis. Det är inte det jag är ute efter!
Jag bara skriver mina tankar, och jag är lite besviken på mej själv att jag har låtit mej backa för intresset jag har Pga att andra inte är seriösa med sina bloggar, helt enkelt.
Vad jag vill är att kanske någon skulle få upp ögonen för det skriv -och fotointresset jag har, och kanske komma någon vart med hjälp av bloggen.. Har lagt ner det nu!

Varför ska ALLT i denna bloggvärld vara så hysteriskt för? Det är outfitbilder hit, taskiga kommentarer dit och en massa annat, både dumt och faktiskt bra grejer också såklart..
Har man inga outfitbilder varje dag eller (bilder på dej själv över huvudtaget) så är man inte intressant!
Jag tycker inte det håller riktigt..
När jag fastnar för en blogg är det inte för att det finns bilder på personen i fråga hela tiden, utan det är annat som spelar in!
Jag säger INTE därmed att det är fel att lägga ut bilder på sej själv.. Absolut INTE!
Kan tycka det är skitkul med videoinlägg och bilder på folk, bara man kan vara lite seriös!
Ta Linda Blom som exempel! Älskar hennes blogg med bilder, kläder och videos på sina vovvar och hårtips!
Blir inspirerad..
Där har ni en RIKTIGT bra blogg. Men hon stackarn få ta emot mycket skit också har jag sett, tyvärr..

Har märkt att man måste vara extremt tydlig när man skriver inlägg om det är något speciellt man vill få fram.
Man ser lite titt som tätt storbloggare som blir irriterade över att ÄVEN om man skrivit (kan vara t ex vart man har inhandlat en viss sak) ut en sak klart och tydligt, så har inte läsaren uppfattat alls vad man skrivit, utan frågat om samma sak som stog utskrivet redan, klart och tydligt..
Med all rätt måste jag säga!
Är man speciellt intresserad då egentligen?

Vet inte alls vart jag ville komma egentligen med detta inlägg. Men nu har jag iaf fått skriva av mej lite om vad jag tycker om denna blogghysteri, och även fått ur mej varför jag bloggar egentligen!

Hoppas ingen missförstår det här jag skrivit nu! 


 


Halloween?

Jaha!
Då sitter vi här allihopa i ett och samma rum och bara tar det lugnt. Den lilla såkallade familjen?
Martin han sitter och klinkar på gitarren i ett hörn, Setzer ligger i andra soffan och sover så gott
och jag, jag sitter här framför TVn med datorn i knät..
Känns faktsikt lite konstigt att vara helt ledig nu en hel helg..
Har inte varit det sen skolan började tror jag. Dessutom är det långhelg och Halloween!
Har ni några planer? Vi har inga alls!

Såhär såg det ut förra året ;)






Torsdag..

Ska bli riktigt skönt och få det här överstökat.. Usch känns inte som jag kommer klara det. =S
Det är tur att omtenta finns om det inte går vägen, säger jag bara!
Sitter och laddar upp nu med Berocca och en bra frukost så kanske oddsen är lite mer på min sida iaf.
Kan ju hoppas att det hjälper! ;)

Ni får ha en bra dag! Det ska jag ha..
Snälla håll både tummar och tår för mej. Det kan verkligen behövas!

Sömnlös inatt?

Hej!

Till er som följer min kära lilla blogg, (och er andra också)
ni är nog inte så många, men till er som faktiskt gör det måste jag be om ursäkt och ge er en gigantisk puss!
Förlåt för denna dåliga uppdatering igår och idag..
Som ni vet så håller jag på pluggar inför tentan imorgon.
Herregud säger jag bara! Är alldeles slut i huvudet efter alla dessa förkortningar och förklaringar jag har läst/skrivit om!
För mej som brukar ha sjuka drömmar är det ju idealiskt för en sömnlös natt om ni förstår vad jag menar.

Måste säga God Natt nu! hoppas att ni sover gott och drömmer så sött..


Give you all my Love /Angelica

bumpy road is going on.. Kanske mä

0-430178e120fa831167710517cac430db.png

bumpy road is going on.. Kanske märks på bilden va?! ;) har ni testat den här chokladen nångång? Riktigt god! Ska smälla i mej den imorgon på tentan.. :)

Marabou Sensation
Yoghurt Raspberry


Tenta..

Dags och plugga till Tentan som är på Torsdag nu då!
Lär erkänna att jag är lite smått nervös inför den =S
Man ska inte jaga upp sej, jag vet.. Det går ju och göra om, om man skulle misslyckas första gången!
Men jag vill ju göra så bra ifrån mej som möjligt från början, och så känns det som alla andra är mycket bättre..

Det är iofs inget ovanligt att denna känsla dyker upp.
Har lidit av prestationsångest ända sen barnsben!

Men nej, jag ska försöka lägga dom tankarna åt sidan nu! 
Pluggar man ordentligt så går det bra.. Det måste det göra!

 

 

Angelica tipsar..


Ett litet tips till dej som har problem med finnar och dålig hy!
Har ni inte provat på det än så rekomenderar jag att testa

Clearasil Pore cleansing pads..



Gratisbio..

Ni har väl inte glömt bort gratissidan jag tipsa om förut? =)
Bli medlem på gratisbio och samla poäng genom att göra undersökningar och ta del av erbjudanden t ex.
Växla sen in dina poäng till presentkort på diverse olika ställen så som H&M, Siba och McDonalds, för att nämna några..


Bli medlem HÄR och få 75 poäng av mej direkt! =)


 

Rätt sida..

Har inte vaknat på rätt sida idag!
Det är en sån där dag när allt bara går åt helvete..
Eller det kanske inte är riktigt så illa än då, men det är nog så hemskt!
Köket ser förjävligt ut för "inga" har inte städat sen igår efter maten!
Det är inget grammatiskt fel i förra meningen för den som trodde det. =)

Kanske beror mitt humör just nu mest på att jag vaknade upp ur en riktigt RIKTIGT härlig dröm!
Jag hade fått en dotter vid namn Amanda, och hon var verkligen den absolut finaste
flicka man kan tänka sej!

Men Vips så var sagan slut tack vare en klockan som ringde..
Måtte jag nångång få uppleva denna lycka att få ett barn!



Så ser jag ut idag!
Ska kila nu.. =)
Ciao!

Ställa om..


Så känner jag mej just nu!



Men lite frukost i form av pizza från igår, och Loka, räddar morgonen =)

Nu har väl inte glömt att ställa om klockorna nu ;)

Ska slå klackarna i taket.. ;-) pu

Ska slå klackarna i taket.. ;-) puss och kram och skål


Angelica tipsar..

Snälla hjälp mej att vinna en bärbar dator hos GratisBio! Du har chansen att även själv kunna vinna den! =)
Bli medlem i GratisBio kostnadsfritt, samla poäng genom olika erbjudanden, undersökningar och genom att värva andra! =)
Dessa poäng blir till Värdecheckar!
Blir du medlem genom mej
 HÄR så får du 75 välkomstpoäng ;)

Skadar inte..

Vart en del shopping.. Farligt det där, men jag skötte mej ;)
Köpte vad jag hade tänkt mej. Dock vart det en sväng in på Make Up Store också .. =O
Att jag var den enda som kom hem med grejer var väl tråkigt. Men jaja!


Tycker jag och darling har haft mycket myskvällar på sistone.
Men vad säger ni? Det skadar väl inte med en till? =) Det är ju ändå Idol ikväll..





Ciao!

Det står shopping på schemat idag.. ;)
Åker iväg till Borlänge en sväng och tar en shoppingrunda på Kupolen!
Julklappar, jacka och en massa annat smått och gott står med på listan. Ska bli skitskoj!

Hörs sen.. Ciao! =)

Ratatouille..?

Hmm..



Det här ska föreställa "ratatouille"
Har aldrig smakat det tidigare, så jag vet inte om det är gott eller inte.
Det var iaf denna lille kille som fick mej att höra talas om det för första gången för längesen.





Ska ta och smaka det här nu, med lite nudlar till.
Har ingen aning om vad man ska ha till det här egentligen =) Kanske ingenting?
Sen tror ju jag att som med allting annat så smakar det säkert bättre hemlagat.

Men jaja! Smaklig måltid på mej själv! =)


Min bäbis..

             Är inte min lille kattbäbis väldigt lik en riktig bäbis? Eller är det bara jag som är knas ;)
                                                               Puss på sötnosen..



                                             

god natt! Ska ta och läsa en stund

0-1875a19422a33c8d409f1eefdfc1cf62.png

god natt! Ska ta och läsa en stund innan jag somnar.. :) har ännu inte hunnit läst ut den här! Än så länge är den ganska spännande. Nattinatti! Sov så gott och dröm så sött..


Ingen fotografering..

Åh vilken härva.. Glömde käraste mobilen på bussen när jag skulle kliva av här hemma! =S
Jagade denna stackars busschaufför med bil genom hela Vansbrokommun, men den är nu i rätta händer igen.. ;)

Dags för MER plugg.. Puh! Ingen fotografering idag inte!
 

Osminkad och blek..

Tjoo! =)

Eller god morgon kanske jag ska säga.. Blir och åka en sväng till Borlänge idag!
Ska träffa Madde för och göra klart Hemtentan som ska vara klar på Söndag.. =S
Blir Plugg när jag kommer hem också. *suck*
Inte speciellt jobbigt, men jag vill hinna med en liten fototur åtminstone idag.
Börjar klia så smått i fotofingrarna..
Var ju ute och gick igår, (ingen kamera med då dock) och jag kan tala om att det var extremt välbehövligt.
Grymt skönt!
Har inte varit ute och gått sen jag började på högskola faktiskt..

Nu blir det som vanligt (och häng med i kör)
Kaaaafffeeeeee! ;)
Sen rusa till bussen..




Osminkad och blek.. Men det bjuder jag på ;)

Tisdag..

Höstmorgon Promenad.. Hur mysigt är inte det?!




Synd att finkameran låg kvar hemma..

Mysmåndag..




Hej!
Då har jag precis kommit hem då! =)
Har tagit på mej mjukisbrallor (har till och med långkallingar under!) och myser lite framför tvn med datorn i högsta hugg, en kopp vaniljté och nyvärmd bulle.. Skithärligt!
Receptet på bullarna jag har gjort finns hos söta Linda!

Grattis Foki..



God Morgon!
Sovit gott? Ni glömmer väl inte att lyssna på MixMegapol idag! ;)
Om en kvart börjar "äntligen Morgon", och jag kommer lyssna hela morgonen kan jag lova..
Kommer ha så mycket dötid över idag så det är nå så fruktansvärt hemskt!!!
6 1/5 timme för och vara exakt..
Det är inte så konstigt att det blir en del shopping på kupolen mellan föreläsningar och bussväntande va?!
Usch vill inte! Vill verkligen ta bilen ist.. *hålla sej*

Och grattis till Foki som jag såg vann i hela tre kategorier under bloggawards! =)
Det är hon ju absolut värd.. Verkar så otroligt gullig och snäll!
Önskar man kunde få gå på galan någongång.. Vore helt fantastiskt roligt!
Men det är jag nog inte ensam om att tycka.. 
Om inte minnet sviker mej så såg jag också någonstans att det kommer sändas på tv i helgen som kommer!
Håll utkik! Tror det var på Lördagen..

Nej nu ska jag få i mej lite kaffe! Sen blir det och rusa till bussen.. (springa FÖRBI bilen)


Angelica Tipsar..



Har ni inte redan lyssnat på MixMegapols tävling "Jagad" så gör det!
En person befinner sig under en viss tid i olika städer runt om i Sverige. 
Via ledtrådar ska lyssnarna försöka lista ut vart i staden personen befinner sig, och bege sig dit för och hitta honom!
Lyckas man ställa frågan "Är du jagad av MixMegapol" till rätt person så svarar han JA och man vinner summan han har på sitt huvud.. 

Dom kör tävlingen 3ggr per dag och är i olika städer varje gång.
Håller på fram till Fredag den 23e!
Så lyssna på MixMegapol och ut och jaga med er!

Jag kan utlova en smilegaranti under "äntligen morgon med Adam och Gry" ;)
Måndagar-Fredagar 06.00-10.00

Läs mer om JAGAD HÄR


Happy..

Jag är så glad just nu! Vet inte varför..
Kanske för att det är Fredag och för att rapporten vi ska skriva snart är färdig.
Kanske är det för att jag ser fram emot en hemmakväll med darling och Idol..
Nej jag vet inte! Lycklig känner jag mej iaf!

Har en tanke om att ha en adventskalender här i bloggen i jul.
Vad tycks om det tro? Lite vinster och smått och gott varje dag i december fram till julafton!
Kan såklart inte garantera något än, men hoppas på att det blir så..
Vad jag vet säkert är att en ny julig design kommer dyka upp första advent, och det är
grymt duktiga Nicole som ska fixa den åt mej.. =)
Men nu ska jag sluta tjata om något som inte är aktuellt än!

Nu ska jag ist fira att det är Fredag.. Puss på er!

Ciao!

I min ägo?



Såg den här snyggingen på gallerix tidigare idag..
Men det är väl säkert bara jag som tycker den är görläcker!
Eller vad sägs!
Skulle den inte hänga kanonbra i Musikrummet som så småningom kommer ta form här?
Ni vill nog inte veta vad skapelsen kostar.. =P
Och nej den kostar inte 179;- för den som trodde det! =) Då hade jag haft den i min ägo nu!



Sätta igång..

Hej!! Hemma nu!
Då var det bara lite plugg idag kvar och så morgondagens föreläsning, sen är det helg igen gott folk!
Vad fort det går.. Känns som det inte alls var längesen Martin åkte iväg på älgjakt! 
Blir och mysa med honom framför TVn iaf vill jag lova. Har saknat honom extremt mkt!
Behöver jag ens tala om vad vi ska kika på?!
Tummen upp för Fredagsmys ;)
Fast det är ju inte förrens i morgon det..

Nu blir det till och sluka en Berocca och sen sätta igång med pluggandet!




Ciao!

Angelica Tipsar! Måste ses..

Sitter här och skrattar lite för mej sj!
DETTA är anledningen =)

Hur charmigt som helst..


Sugen på nya julgrejer?



Jul på Jotex.. In och kika mer er! =)
Såg att dom även hade lite REA!



Julhandling..

Home sweet home!!

Har nu inhandlat första julklappen för i år.. =)
Vet någon som kommer skrika högt! ;)
Hon kallar sej min faster!
Jag tycker det bäst och börja i tid! Brukar säga att jag ska börja redan i Sep/Okt, och
nu kan jag för första gången faktiskt säga att jag gjorde det!


Nu blir det kaffe bara darling behagar komma hem..

Ciao!


Ni ser väl..

Sitter såhär på morgonkvisten och drömmer mej bort nu igen.. Typiskt mej!

Vill hit i jul!! Ni ser väl vart det är någonstans? =)


Och nej det är ju inte jag som tagit bilden.. Tyvärr!

Ståtlig..

Blev inte så mkt plugga av idag.. Lite halvt ångest över det, men gjorde ju iaf klart det som skulle vara klart tills i morgon!
Det andra får vänta lite till. Ingen panik än..

Vad görs i kväll då?
Jag sitter här och kollar på "halv åtta hos mig". Man blir ju inte ALLS sugen på mat eller? =)
Gott gott.. Men äh! Det blir frukost i morgon bitti! har ätit redan. Typiskt!


Bäbisen min, i morse..
Tror bestämt han börjar få lite vinterpäls nu!




Tråkig bloggdag..

Har äntligen kommit hem =)
Kommer vara en riktig tråkmåns idag.. Lär plugga plugga plugga!
Har projektarbete, hemtenta och så är det Dugga på Torsdag..
Dugga= läxförhör kan man väl också säga.

Bil ist..

Morning!

Sovit gott? Jag själv har knappt sovit någonting alls faktiskt..
Ibland kan man ha en sån natt. En tänkarnatt!
Ingen fara iofs. Känner mej ganska utvilad ändå konstigt nog =)

Nu blir det kaffe och frukost! Sen tar jag faktiskt bilen idag ist för buss. Orkar inte bussa idag!
Det blir 2 hela timmars mindre restid med bil ska ni veta. Plus mindre väntetid innan handledningen!
(Vi håller just nu på med ett projektarbete och har handledning, lite då och då, i och med det.. För den som undrar)

Puss och hej så länge, så hörs vi sen! =)


Få fler besökare..

Få fler besökare på bloggen..
Varsågod =) Länk

Vet inte om det funkar än dock..



Söndags TVmys just nu!


Höst på trappen..


Sunday morning..

Börjar så smått vakna till liv nu efter MYCKET sömn(= välbehövligt!) Och gissa vad jag såg när jag tittade ut! =)
Snö!
Vadå, får man alltså börja spela jullåtar och pynta snart?? ;)

Setzer har precis fått lite frukost i sej och det är snart dags för mej också.. Kaffebryggaren står och tjuter här bakom!
Lite ensamt när inte darling är hemma men jag har ju Setzer. Han har legat bredvid mej nästan hela natten, och står nu kurrandes och kikar på mej medans jag skriver. Mysigt värre.. Min alldeles underbara bäbis!

Har inga större planer för dagen.. Kanske ska ta och fixa lite på trappen, som just nu ser förjävlig ut.
Har köpt ljung och nå annat blomster igår, och en stor kruka till det som jag tänkte ställa på ett trappsteg här utanför.
Tror det kommer bli skitsnyggt. Riktigt läckra färger!. Nå lilaaktigt, illgrönt, vitt och silverfärgat..
Mumma!

Nu: frukost!

Nattbravader..

Gårdagen var toppen!! Dansade rumpan av mej kan jag lova.. Har aldrig spenderat så mycket tid på dansgolvet som igår.
Helt okej musik var det också! Kanske blir fler vändor på kårfest! =)
Mina fötter är helt kassa efter det där träningspasset och promenaden hem till mamma.. Jag hade HÖGA klackar!! Tror ni förstår mej!

Mobilbilder blir inte dom bästa! Överseende tack ;)


Synd min makeup inte syns nå bra på bilden.. För första gången la jag en helt okej ögonskugga faktiskt!! =)

och det tack vare Linda Hallberg! Mycket duktig tjej!




MaddO och Jim.. Vi hade lite peptalk i trapphuset i väntan på taxin!



Fråga mej inte vad det där handlade om, för det vet jag inte.. Haha!



Madde och Anders..






skål vänner! :)

0-5b6e465ffb42292977e949935cf07ac7.png

skål vänner! :)


Bila iväg..

God morgon! =)

Då var det bara att sätta igång och packa lite, sen bär det av till Borlänge!!
Blir och sova hos mammsen idag.. Ska ju fira Luis imorgon med smörgåstårta och grejer, och ikväll blir det party så det är ingen ide och åka hem va?! =)


Jaha nu var jag en bloggmaja enligt darling! Så trevligt =)

Klackarna i taket..

Då är jag redo för morgondagen! =) Köpte lite ny makeup innan jag åkte hem..
Ska bli skitskoj och få parta med nya klasskamraterna.. Blir inte dom gamla vanliga liksom ;)
En liten del av mej skulle faktiskt vilja vara hemma och kika på första fredagsfinalen i Idol med en fet pizza i högsta hugg just i morgon.
Men det går ju och göra det på Lördag eller söndag ist, så det är klart jag ska med dom ut en vända! =)
Ska slå klackarna i taket kan jag lova..


Dragning..

Har dragit en vinnare..
Gjorde en video för och göra det hela lite roligare. Men vet ni vad! jag ångrade mej precis!
Så otroligt pinsamt.

säger grattis såhär ist!

Grattis
http://daydreamlily.blogg.se/




Våga..

VÅGAR JAG, ELLER VÅGAR JAG INTE?



Jag känner för och göra nåt rejält och minnesvärt!
Är sugen på fallskärmshopp, men jag vet inte om jag vågar.. Funderar verkligen starkt på det här!
Varför inte?!


Usch vad jag blir rädd för mej sj ibland!

Läs mer HÄR


Avslutas ikväll..

Utlottningen av biobiljetten avslutas ikväll kl 21.00!
Skriv en kommentar till detta inlägg med namn och mailadress så är du med i utlottningen.. =)

Den gäller på alla SF biografer runt om i Sverige..


God natt..









Psst! Glöm inte och vara med om utlottningen av biobiljett i tidigare inlägg.. ;)

Köp och Sälj..

Har precis lagt ut en annons på blocket! (det kommer fler!!)
En plattång för och vara mer specifik! 200kr!
Någon som vill köpa kanske? ;)

Tycker det är lite läskigt det där. Har inte så mycket erfarenhet av nätförsäljning egentligen..
Alltså privat menar jag då!
Har bara köp två grejer förut faktiskt.
Molly tex, fick jag nys om i en blocket annons. Blev ju kär på en gång!! =)
Det är ett exempel på en lyckad affär! 
Tvn jag köpte däremot, gick väl ett tag... 

Lite kul var att jag alldeles precis nu (Har TVn på i bakgrunden) fick höra på nyheterna att privatförsäljning på nätet har ökat 26% det senaste året!

Min kära lilla plattång som jag förhoppningsvis snart inte kommer vara ägare till längre!

 

Biobiljett..

Då var det snart dags och bege sej till Borlänge igen då.. Idag blir det tåg! Tar åtminstone inte lång tid.
Förkyld är jag också! Munsår har blossat upp och det känns som en ögoninflamation är på G kanske..
Kändes så tidigare i morse.. Nu är det lite bättre iaf! =)

Men hörrni! Över till roligare grejer.. Har en biobiljett att lotta ut!
Skriv bara en kommentar till detta inlägg med mailadress så är du med i utlottningen!
Utlottningen kommer ske efter minst 10 deltagare.. Så kom igen nu! =)


Nattinatt..

God Natt...

 

Håll utkik! Imorgon kommer det en liten tävling.. =)


Mika?

Hej!
Sitter och lyssnar på Mikas nya album..
Var tveksam först, men nu när man har lyssnat lite grann så måste jag säga att det är riktigt bra..
Är det bara jag som tycker det?

 



Och ja jag är osminkad ;)

091004

MYS! ;)



Min design..




Martins design..

God natt..

Vår Lördagskväll/natt..




Nu är det läggdags för oss.. =) God natt och sov så gott!


Kväll..

Snart får vi fint besök här.. Martins mamma med familj kommer!
Vi ska bjuda på Tacos och så blir nog lite kortspel och ett glas vin eller två till det. ;)

Hoppas ni får en härlig Lördagskväll gott folk!




Kusseninen Elina på väg till dagis igår..









Deras, Wilma "the Bull Mastiff" som jag blev helt förälskad i ;)


Lisa Ekdahl på Katalin i Uppsala..









sätt dej här. Jag är din.. I vår s

0-7d0726837881c74f563687951a62f114.png

sätt dej här. Jag är din.. I vår svär kan världen aldrig tränga in.. Lägg dej nej, blunda lätt. Ge mej mer gör en hungrig mätt.. *sjunger*


Besviken..

Jag har mobilbloggat för fullt men det har inte kommit fram ser jag! =( Åh vad tråkigt!!
Bloggade under Lisa Ekdahls konsert igår... =( Nu är jag riktigt besviken!

Lisa Ekdahl var kanonbra måste jag säga! Och jag har haft så skoj detta dygn som har gått! =) Och det är ju positivt åtminstone.. Fick lov och köpa hennes nya engelska skiva också. ;)

Jag ska försöka skicka det där bloggmeddelandet från mobileN igen NU, så får ni se vad som skulle ha vart med iaf!

Jaha då är man framme på högskolan

0-58c7721c79c508ac2773953adf34b857.png

Jaha då är man framme på högskolan och väntar på föreläsning. Dötid! Skitkul, Verkligen! =0)


Jag skrek..

Woho! Blir Uppsala idag, för och se Lisa Ekdahl! Äntligen..



RSS 2.0