gott! =)

Jag har varit och käkat julbord idag med jobbet! =) jävlar va mätt jag vart.. det var skit gott! rena rama julafton var det.. fick julklappar och grejer också.. hehe! presentkort på 400. en almanacka och en AfterEight
Jag blev lite sen dit.. Goffen starta inte när jag skulle iväg ju.. stackars bilen!! det har nog varit för kallt för han! han har alltid annars funka i alla väder! men men! kom ju iväg tillslut...martins mamma fick komma så goffen fick lite starthjälp.
ja, och väl där åt jag ju som en tok! så det var värt besväret.. har ätit för två dagar framöver hehe!!

6 dagar kvar till julafton nu! usch jag har inte hunnit reagera ens!!! bara hux flux så var det jul igen.. blä va tiden går!! men iofs så gör det ju ingenting heller! längtar som bara den varje år! börjar lyssna på julmusik redan i oktober/november..haha!
Jag vet vad jag ska få av martin i julklapp... hihi han sa det idag. en kamera.! ojoj.. men det var ju inte mer än rätt för han vet vad han ska få av mej =P hehe!!
Tror jag ska ta och slå in det nu förresten..
ja det ska jag göra!!!

Men vi hörs väl nästa gång då! höhö!


min stiliga lilla setzer

image4

heddå!





Postat av: Lottisen

Ja vill oxå ha en kamera,tack på förhand *höhö*

2007-12-18 @ 18:44:03
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: jeanette

MEEEEEEEEEEEN VARFÖR?? varför ha ni berättat va ni ska få av varann??

2007-12-20 @ 15:07:19







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0