Ny familjemedlem! updated

ja en liten röd katt som heter setzer =D fast det var ett tag sen vi skaffade honom. men har ju inte skrivit här på länge så.. Han har redan hunnit blivit 6 mån. Han börjar bli stora grabben nu! =) tjock början han också bli haha!! lite mindre mat skulle nog inte skada. men mami är ju rädd att han ska vara hungrig =( jag är som jag är. =P

image3


För alla som inte visste det så är jag Gudmor nu jag =D Till lilla Linnéa! (Martins kusin Marias barn). Martin är Gudfar till henne och till Marias son sen tidigare. Lilla Kevin.. Här är kort på dom =)

image2



ja, vad mer då? kanske ska till borlänge på torsdag.. om jag får låna älsklingens bil. lilla "goffen" ,som jag kallar den..
Då blir det julshopping, och annan shopping med =D älskar att handla.. slösa pengar är det bästa jag vet! Tänk om man kunde få ha en dag om året då man hade obegränsat med pengar! bara EN ENDA dag iaf. Men vem skulle inte vilja det!
sen blir det ljusparty i januari också. mm det ska bli kul. det är ju ett tag dit men ändå. hehe
beställde för över 600 spänn på partyt hos Elin.  =S men det var ju julklappar en del, så då är det väl okej antar jag =P

nu ska jag få besök så jag ska ta och slå på kaffe. och så ska jag bjuda på mina hembakade pepparkakor! HAHAHA dom är säkert JÄTTE GODA! god jul!! =)



Ja då har besöket åkt igen då.. Martins bröder fredrik och bäbbän.. Och skönt och bli av med huvudvärken till slut. Inte dom alltså! Nu lät det som om det var dom som var huvudvärken! ojoj haha det var inte meningen då!! Nej det är så att jag har haft ont ända sen jag kom från jobbet... cyklade ju hem och är redan lite små sjuk så det var väl inte så konstigt det kanske.. jaja! såååånt är livet! såånt är livet *sjunga*

nej nu ska jag natta snart! Sov så gott! det ska jag iaf göra.. =) see you next time! Hoj!!




Postat av: jeanette

hahaha ha du baket? gjorde du degen själv?

2007-12-06 @ 14:17:45
Postat av: Lottisen

Äh de är säkert köpta pepparkakor *nickar* see you next time,ja de lä väl bli en uppdatering om ett halvår el så *höhö* kul att du bloggat du får gö de OFTARE,tack på förhand =O)

2007-12-07 @ 14:47:29
URL: http://lottisen.webblogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0