Dagen idag!

jaha då ska man börja skriva blogg.. jag skriver på kommando, så Här har du Janet, ett inlägg bara för dej hehe..


nu är klockan 18.03, och vad har man hunnit med idag då? inte så mkt. Har varit i skolan idag., TROTTS att jag är sjuk.. känner mej stolt! för nu har jag klarat av tre prov, som jag annars skulle fått gjort sen. så jävla skönt =)
först två engelska nationella prov på rad. sen ett prov i Foto.

Jag fick en rejäl smäll på käften idag av min historialärare.. ja inte bokstavligt talat såklart. Jag fick tillbaka en uppsats idag, som jag varit så duktig och lämnat in i tid och allt. nu hade han rättat den.. DET STOG IG!!! det skulle tydligen vara en rapport och inte nån vanlig uppsats tydligen.. han påstog att jag hade fått en rapportmall, men det har jag fanimej inte.. jävlar i min själ vad jag blev arg!! den var bra annars sa han!!! fyyy fan!
men men. så nu har jag och göra i helgen.. som om jag inte har tillräckligt att göra ändå.. ! jaja bara och bita ihop. det är ju snart slut på eländet.. den 8e juni då är det fest!

sen har jag vart hos mamma en sväng. sen skulle benjamin på uttagning till nå Dalalag. Lycka till Benis. syster hejar på dej!

åt nyss. . så nu är jag mätt. funderade på och ta med macka på bussen till martin först. men jag tog två mackor nu ist..
åh drygt och sitta på bussen..
när vi flyttat till huset då jävlar blir det inge mer pendling iaf =D längtar! men jag kommer längta hit också! så antagligen kommer jag åka hit ändå ganska ofta hehe. när jag har råd.. för det kostar ju det å tyvärr.! som allt annat..

nej nu får det vara nog.. Är du nöjd nu nettan? ;P hoppas du haft mycket nöje! hahaha





Postat av: jeanette

ja tack! va e de för jävla mes lärare du har??? grrrrrrrrr..

2007-05-15 @ 18:50:18
Postat av: Lottisen

Inte säga mes!!! inte uppsats, rapport sa han *höhö*

2007-05-15 @ 19:03:36
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: jeanette

inte säga mes? varför? för att de e en fågel? haha

2007-05-15 @ 19:52:28
Postat av: Lottisen

mäh va ha ho nu gjort då? va ä de andra inlägget,hallå?

2007-05-16 @ 15:07:00
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: angeliQ

hehe aa det är hunden =)

2007-05-28 @ 20:16:42







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0