Hej och hå Lunka på!

ska snart till älsklingen jag.. skönt med lång helg =D får se vad som händer då.. jag har ingen aning faktiskt vad som händer.. vilken rolig överraskning!! =)

har vart i skolan idag.. hehe ja det är väl självklart. men ändå! har träffat kusseninerna idag å.. träffade millan och mackan utanför nettan. så dom följde med upp.. Dom spela och sjöng för fulla muggar där hemma hos nettan hehe.. gitarr spelet och nå sing a long spel.. mackan millan och lilly. lilly var redan där när vi kom.
millan var ute för det mesta men lilly sjöng och mackan också.. först spelade mackan lite gitarr för oss. för mej, janet, emil och så therese! kulikuli va det..

Nej nu ska jag ta och packa ihop lite saker.. sen göra mej iordning så ska jag gå till bussen.! åååh va trökigt!
inte tråkigt och åka dit men att åka buss såklart! =) hoppas det blir mkt mysimys idag när jag kommer dit, med chips och tv och sånt. =D

Hej och hå nu ska jag lunka på!




Postat av: jeanette

nu börjar de hända grejer här på sidan =) ja o ja ha fått huvudvärk efter idag. emilia sjunger lite lätt nu bara.

2007-05-16 @ 19:05:43
Postat av: Lottisen

sjöng du då?

2007-05-16 @ 19:08:57
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha neeej jag sjöng inte.. ja vågade inte det heller =P

2007-05-16 @ 21:25:18
Postat av: Anonym

nettan ta en värktablett!

2007-05-16 @ 21:26:24







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0