red red WIIIIIIIIIIINE!!!!

haha nu är jag igång igen.. ja jävlar ja!!! hehe!
sitter hemma hos martin nu och hans pappa har precis gått till Benny... ungarna är borta.. Fredrik är i Huln och Bebben är också hos en kompis och ska sova där.. Martin jobbar fortfarande.. eller inte nu.. han kommer nog ganska snart. hanslutade tio över tio.. Och lillemor jobbar, så nu sitter jag här i min ensamhet vid köksbordet och dricker REEEEED REEEEED WIIIIIIIIIIINE!!!! *sjunger bob marley*

ojoj nu kom martin.. SÖ ROLÄ! äntligen hihiii!!! Now Im fine =)



fan bob marley är bra faktiskt!

jaojao.. nu ska jag väl ta och vara lite go med pojken min... Hoj hoj, toy boy!




Postat av: jeanette

hur kan man dricka rött??

2007-05-17 @ 08:24:13
Postat av: Lottisen

ja, ÖL ska de va!

2007-05-17 @ 09:06:13
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: angeliQ

det är väl gott.. vissa iaf. just då böev jag bjuden =)

2007-05-17 @ 16:17:32
Postat av: jeanette

hon e full än hahaha "beöv"

2007-05-17 @ 16:25:11







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0