trök och bök och prov..

prov i morgon. usch va jobbigt! men jag har faktiskt pluggat iaf =) så vi får se hur det går.. allihop. jag, angel och strumpa! haha! det är nog bara nettan och lotta som fattar det där..
måste förklara för min älskling också men det gör jag nu på en gång ist (efter jag bloggat) för han ligger bredvid mej nu. =)
det är ju bara ni tre som läser hehe..

vi var bara två st från klassen idag. ojoj! vart är alla? sandra kom på sista lektionen.. fast det var inte nån riktig lektion. det enda vi fick göra var att skriva en utvärdering åt vår lärare i historia
sen fick vi veta att vi inte ska ha någon mer historialektion nu.. JIPPIE!!! äntligen börjar man verkligen känna att det är slut på skolan när som helst! ska bli så skönt så det finns inga ord för det! 

nej nu ska jag hålla om min älskling som ligger med ryggen emot och kollar på äntligen hemma.. 

Hoj! =)  




Postat av: Lottisen

då hoppas ja du va smart när du skrev utvärderingen om din lärare i historia, eftersom ni inte skulle ha mera historia så va de ju bara att skriv: Han är HISTORIA *höhö* hahahahaaa de där tyckte ja va skit kul hahaha! haha!

2007-05-22 @ 21:52:48
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: jeanette

hoppas du klarar provet nu då!

2007-05-23 @ 07:16:32
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Haha ja va ju bara illa tvungen o in o läsa min kommentar haha!

2007-05-23 @ 07:40:16
URL: http://lottisen.webblogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0