vov!

jag vill ha en hund!!!!!!!! närmare bestämt en leonberger *aaaaaaaaaaaaaaah* jag ska skrika tills jag får en! jag är arg!
Kalla mej bäbis om ni vill.. Jag vill iaf ha en hund.. Ja och en bäbis också på tal om bäbis! men den drömmen har jag gett upp för längesen. Och en till katt. En hona. Vill flytta! Vill resa! vill ha annat jobb! Förändring vad är det? Jag kommer nog gå under snart =P

jeanette ska slå mej jag är rädd! haha!




ojoj nu gör jag det! Blondie vs. Brunett! hjälp. 15 minuter kvar av färgningstiden!




Postat av: jeanette

pippi långstrump kan du döpa hunden till fniss

2008-08-14 @ 09:22:35
Postat av: Lotta

INge o va rädd för,spaggetiarm ä va Jeanette är! ja vill oxå ha katt o hund =O)

2008-08-15 @ 11:24:32







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0