En vecka går så fort..

Jaha då var man hemma igen från Borlänge =) Brorsan fyller ju år idag så jag var dit och fira honom.. Var till faster janet en sväng på kaffe först.. Haha Miili sjöng för oss! Min kusin alltså.. Lela ville inte =(
Men jag har Miili inspelad nu på mobilen iaf hihi..
vart lite julklappsshopping idag igen, också.. Hann inte med allt så det blir EN TILL vända på lördag. Då SKA jag bli klar.. =P Lär ju hinna slå in det också innan jul.. Höhö..
Jobbar ju Fredag och Sön-Tis Sen på Onsdag är det ju Julafton.. Men jag har ju i mon och kvällarna fram till dess så det ska väl gå =)
Nej nu ska jag vattna blommorna som jag glömde göra innan avfärd =S Dom börjar se lite törstiga ut..

Nattinatti så hörs vi imon..











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0