Julens outfit! Och..

Här är tröjan jag köpte till jul =) Den går ner över stjärten så jag ska ha leggings under. Kanske ett rött bälte eller nåt också. =) Får se.. Kanske anväder den imon när vi ska käka julbord med jobbet.. Ska bli skit skoj =)
Men just nu är jag hemma och myser med darling. Har ätit tacos och tagit nåt glas vin till idol..
Snart får vi veta vem som vinner idol 2008 =D Paus just nu..
 150kr från Wear it compani



Och här är lite sötkort på Setzie och Mollan =D









UPPDAT.
Och Kevin vann idol.. Jag säger ingenting.. Jag kan inte säga att han inte var värd det.
Fan grabben har ju allt... Verkligen ALLT. Sjukt. Inte en tabbe på hela säsongen!
Men både Alice och Kevin är vinnare i mina ögon..











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0