Så fint!


Haha jag började gråta när jag såg den här reklamen nyss.. Vet inte om jag sett den i versionen när "that´s what friends are for" spelas i bakgrunden, förut.. Hittar inte den  versionen nu heller på näte, men jag såg den som sagt nyss på tv.. JAAAA jag fick tårar i ögonen då.. Så fint så jag håller på och kreverar.. *snyft*
Reklam

Och tycker man inte att det här är fint då vet jag inte vad!
lejonkärlek




Postat av: jeanette

ja vet den e så söt. o sen den me babyn, då vill ja ha barn. o du angelica. du tittar inte särskilt mkt på tv va? höhö

2008-12-16 @ 19:58:52
Postat av: angelica

Jodå.. Jag har ju sett den förr. Men kom inte på förrens nu att kolla efter den på youtube höhö! Men ville lägga in den med "that´s what friends are for" i bakgrunden.. Hittar den inte. =(

2008-12-16 @ 20:06:29
Postat av: Lotta

JA de där me lejonet gillar ja.... ja hundarna lika så men mest lejonet!

2008-12-16 @ 20:36:35
Postat av: jeanette

http://www.alvedon.se/sv/Kampanjer/Video/#flashcontent

2008-12-17 @ 07:14:17
Postat av: angelica

Thank u janet B =)

2008-12-17 @ 11:29:10







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0