Tävlingsdags..

Tävlingsdags dådå..
Jag lottar ut en Foundation från IsaDora. Välj färgnyans HÄR..
Jag själv ÄLSKAR den =)

Sen medföljer lite annat smått och gott! Kan avslöja att det är smink och någonting fint... ;)
Allt du behöver göra är att skriva en kommentar till detta inlägg med Email och vilken nyans du vill ha på din foundation om du vinner..
Jag drar en vinnare på Torsdag morgon.
Alltså skriv email och färgnyans på foundationen i en kommentar till det här inlägget.
Lycka till!




Postat av: jeanette

ja e 2 barnsmamma, ful o rynkig av all gap o skrik o sol. ha ej råd att köpa åt mig själv, bara till barnen. arbetslös e ja oxå. GE MIG! haha. vet ej färg, ta samma som du, ett klick brunare kanske ;)

vaffö ha du tävling?

2008-12-30 @ 17:35:31
Postat av: Lotta

Mitt nylle ser numera ut som ett torkatplommmon.. Att dölja mina skavanker funkar inte längre då allt ja provat på bara tränger in i de djupaste dalarna...



Ja strävar inte efter barbie modellen utan bara att kunna gå 1 dag utan att allt ska fastna i dessa dalar,damm i stora lager!Strävar inte heller efter att se ut som en neger utan bara som en vanlig svensson!



Gud hör min bön:Må livet som ett plommon vara slut!



Trött på att se detta torkade plommon med dalar djupare än djupet själv!

2009-01-05 @ 18:00:17







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0