Julfint

Här kommer lite bilder då! =)

Här håller vi på för fullt! Har redan fått upp gardiner här. Och ljustakar som ska in i vardagsrummet står lite varstans.
Ja ni ser ju..


Mollan säger hej! Setzer var inte inne så han blev inte med. Kuddarna köpte jag på DollarStore faktiskt! =) Älskar dom..
50 kr tror jag dom kostade styck.


aa så här ser det ut ungefär nu då i köket.. Inte den duken. har bytt.
Fick fler sånna där halmhjärtan som hänger i fönstret ovanför ljusstaken igår så nu sitter det en sån i andra fönstret också.. Inne i vardagsfönstren sitter det också sånna..


Den duken blev det ist! 149 kr på Hemtex. Guldljus från Lagerhaus 17kr st. Hade inte dom i när de första kosten togs.


En ljusslinga in till köket =) mysigt


Trappfönstret som jag säger..


Det här kortet tog jag nu lite snabbt.. Satte upp igår. Fick av mamma =) Det är in till vardagsrummet. Ful lampa i taket jag vet =P


Så ser det ut nu =) Bara granen som fattas!
Nu ska jag äta. Är göööör hungrig höhö!
Höres sen...




Postat av: jeanette

ja fint. ska hälsa på er snart. LOVAR! har de bara lite fattigt o sjukt nu. ska försöka komma innan jul.

2008-12-01 @ 19:43:52
Postat av: angelica

åh vad glad jag skulle bli då! =D

2008-12-01 @ 20:23:31
Postat av: Lotta

Kanon fint ni har de!!!!!!!!!!!!

2008-12-02 @ 12:00:38
Postat av: tuss

Åhh va ni ha fått det jul fint! MYS!

2008-12-02 @ 22:04:30







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0