Min älskade lilla Setzer =)

God morgon allihop =) Eller vad man nu ska säga.. Har ju visserligen varit uppe ett tag =P Men ändå..

Jag och setzer var ute och lekte i snöhärvan tidigare i morse =D Fick nåt bra kort iaf.. Lite svårt när han rör sej hela tiden..
Vågade inte ta med Mollan ut.. Hon springer bara iväg =/ Men ska försöka få nå fint vinterkort på henne sen..
















 Där såg han nåt, så jag hann inte med riktigt =P




Postat av: jeanette

vilken snygging!!

2008-12-05 @ 07:46:18
Postat av: Lotta

Söt satan! Va göder du katta me? steroider hahaa HUMOR!

2008-12-05 @ 08:33:14
Postat av: angelica

hade jag gett honom steroider hade han nog vart lika hög som mej.. haha!

Och ja han kan vara riktigt ståtlig ibland =)

2008-12-05 @ 19:30:28







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0