Jag älskar..

att lägga ut bilder =)




Haha nu kommer Lillemor DÖDA mej!



Och nu kommer Darling döda mej! Va långhårig du var älskling!


Har lagt ut den här förut men jag kan inte låta bli! Jag bara älskar den här bilden haha!! Roligheter!
Saknar alltid mina fastrar! Att man sj är ful på bilderna det skiter jag i just nu höhö!


The Bergstroem muppfamily

Och eftersom jag redan är död 2 ggr om så blir det tredje gången gillt! denna gång av mina fastrar... =P


Kolla vilken liten plupp han var Setzie!


Jag för någon helg sen.. Där ser man vilka gardiner vi hade innan jul.


Från pysselfesten i helgen! Sitt fint så får du gustavskorv HAHA!




Postat av: petra

men hahahaha! herregud!

2008-12-01 @ 21:03:11
URL: http://www.indiepetra.blogspot.com
Postat av: Lotta

Nej int dödar ja dig inte,iaf inte innan jul ;)skoj me bilder...MERA! höhö

2008-12-02 @ 08:17:27







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0