Kom hem!

Hej!
Hemma från jobbet nu då.. Har handlat och donat. Slagit på en tvätt har jag också. Dutti flicka! *klappa*
Och nu håller jag på och ska göra matdosa tills i mon.. Kyckling, Quinoa och currysås blir det. Lär väl göra vanligt hederligt ris till Martin också, ist för Quinoa, kan jag tänka mej.. ;) Det är väl vad jag ska ägna kvällen åt..

Nej usch va sällskapssjuk jag blev nu.. Kan inte Darling komma hem!  Så göör tråkigt och vara själv.. JAAA jag är sån! Mkt roligare att vara två tycker jag =) Även om det kan vara skönt ibland och vara för sej sj. Men inte just nu..
Någon som vill hitta på något kanske? Jag är öppen för förslag! Höhö!

Nej då. Jag får umgås med TVn lite så länge.. Koka ris och sjunga lite för mej själv kanske. På onsdag då blir det nog Borlängeresa skulle jag tro. Bror min fyller år då, så det kan man ju se fram emot iaf... =)

Men nu över till matlagning igen, och sen TV.. Vi hörs! *Vink*

Saknar dej snygging!




Postat av: Lotta

mm mat dregglar

2008-12-15 @ 21:50:22
Postat av: jeanette

quinoa ha ja i skåpet, vart kär i de dom första gångerna ja åt de. sen tröttna. gott i sallader iaf.

2008-12-16 @ 07:57:57







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0