Över nu..

Hej!
ja nu är väl julen över då.. Tråkigt nog.  Det går så fort... Vi åkte till martins gammelfarmor först vid 12 tiden. Åt julmat och fika där. En massa folk.. Jättekul. Sen bar det av till Borlänge till mina fastrar. Pappa firade med oss också =) Shit va mkt julklappar det är under granen där varje år haha.. Jag och Martin fick jättefina klappar. Tigertavla, En bok om stora kattdjur, Julprydnadssaker, en massa Presentkort på kupolen och av jobbet presentkort på kollektion här i Vansbro =) vin, täcke och kudde, handduk med mitt namn på, fick handdukar av min mamma också.. Vi behövde verkligen det..
en gjutjärnsgryta, choklad, fick armband och grandekoration av mina kussar =) Gullungar..
Ängelljus och doftljus. En ängel att hänga på väggen.. Och små, bra, nödvändiga saker som duschcreme och sånt.. =) Just det, en brandvarnare och trisslotter också.
Jag är super nöjd! Vann inget på lotterna men det kunde man ju kanske inte räkna med heller.. Tycker jag köper hela tiden men det där "plötsligt händer det" verkar aldrig riktigt slå in...
Och nu har vi en datastol äntligen! Martin fick en av mej i julklapp.. Han fick mysbyxor och kalsonger också.. Vi fick lite tillsammans.. handdukarna tillexempel. Och ett Yatzy. Hade ju inget innan, så det var ju perfekt. Brukar vilja spela det..

Nej nu inspektera lite till i julklappshögen. Packa upp ordentligt och så.. Sen blir det mat hos darlings kära mor och dom =)

Ha en God fortsättning nu.. Så hörs vi.
Puss hej leverpastej..


Datastolen













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0