Klarar sej nog

Hej.. Ja då var man hemma igen.. Klockan är fem och jag är TRÖTT!  Men men.. Har darling bjudit till efterfest så har han.. Kul, men jag är som sagt trött.. Som tur är var båda katterna hemma när vi kom.. Molly har en tendens nu för tiden, att smita ut genom kattluckan som är STÄNGD.. Mysko! Men när Setzer går ut då blir kattluckan nere "öppen" utåt ist för innåt..För att han trycker på luckan så haspen blir åt fel håll.. Då kommer Mollan ut.. Ja ni fattar säkert hur jag menar.. Och det värsta är att Mollan är inte så stark så att hon tar sej in igen om haspen ligger fel.. Då får hon lov att vara ute tills setzer går in igen så haspen ligger rätt igen.

Kanske är det dags att låta luckan vara öppen helt från och med nu.. Åh jag vill ju inte. Är inte redo att släppa ut Mollan så än =P Men hon är ju katt.. Hon klarar sej nog.. 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0