På tal om jul..

nej fy skäms på mej! Va dålig jag är på att uppdatera nu för tiden.. Ska bättra mej! 2-3 ggr om dagen iaf ;) Jag får skylla på julstressen =)
Och på tal om jul.. Jag var och julshoppa lite igår med tette. Vi käkade lunch och snacka lite om ditt och datt.. Ut och cruisade lite =) Det var riktigt kul faktiskt! Sen blev det kaffe hemma hos henne.. Fick ju lov att checka hur hon hade det i sin nya lägenhet, innan jag åkte hem.. =) Det var skit halt när jag åkte sen, vill jag lova.. Inte så farligt på vägen dit, värre på hemvägen.. 
Blev iaf lite klappar köpta igår.. Härligt. Klar till 2 av mina fastrar nu. Den tredje har jag inte en aning om vad jag ska ge. =S Jeanette och lotta jag behöver hjälp!
Och vad köper man till sin guddotter som är 1år och 7 mån. =S Kevin är nog klar iaf..  =) Alltså min gudson! Hoppas vi får träffa dom innan julafton!
Och tack vare tette är julens outfit klar också =D Kommer kort på det senare idag..
Lär iväg till jobbet snart så jag hinner tyvärr inte det nu..
Men vi hörs sen när jag kommer hem då.. =) Ha det så bra så länge!
*vink*











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0