För mkt..

nej usch nu måste jag börja röra på mej igen.. Jag funderar starkt på om jag ska försöka få med mej darling ut på en promenad när jag kommer hem från jobbet idag! Annars gör jag det väl sj... Och börja äta lite mer frukt igen ist för annat tjaffs.. På onsdag blir det ju en massa onyttigt i mängder ändå liksom ;)
Men just nu ska jag bara ta det lugnt, i typ *titta på klockan* 45 minuter, tills jag ska åka och jobba..
Jag tycker om att inte behöva åka på en gång när man vaknar. Så jag går upp 1,5-2 tim innan jag ska åka ungefär.. Skönt! Hinner ju till och med tvätta håret då =)
Nej nu stänger jag ner det här.. Blir för mkt datande om dagarna ändå.. Men en liten sväng blir det nog innan läggdags höhö! Har ju faktiskt lovat blogg 2-3 ggr om dagen iaf.. 
Ha det så bra så hörs vi sen..
   




Postat av: Lotta

Ja går oxå upp i tid,vill ha min lilla ensamma stund på morron...

2008-12-22 @ 08:44:05







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0