Julfin?

                                                                                                                                        

SItter och adventsmyser för mej sj så här på morgonen.. Hoppas darling kommer upp och äter frukost med mej innan jag åker till jobbet =) Jag undrar om man ska göra sej lite julfin idag för kunderna haha.. Har iaf satt på mej ett rödrandigt linne under jobbartröjan.. kanske gör flätor och sminkar mej. Jag brukar faktiskt nu för tiden gå osminkad till jobbet.. *kors i taket* Fy fan vad skönt det är.. Man slipper ta bort sminket på kvällen.. Man kan gnugga sej i ögonen också, utan att smeta smink.. Det är nog det bästa av allt.. Och jag har fått så mkt bärre hy av det.. Och inte lika röd runt ögonen hela tiden..
Just det jag har ju glömt berätta att jag fick prata engelska på jobbet i förrgår! =D haha! Det var ju skit kul! Hoppas jag blir utsatt för det igen! Ja jag skulle faktiskt vilja det! Bra träning.. =)

Igår ställde vi upp julgranen.. Shit va fin den va =D Jag köpte en Kungsgran från jobbet... Katterna har faktiskt låtit den vara än så länge =) Blir väl skillnad när kulor och don kommer upp ikväll.. Jag lägger ut en bild på granen senare =) Jag slutar fem så då blir det och åka till affären en liten vända sen skynda sej hem och dona med allt som ska bli klart tills i mon.. Men jag hinner nog lägga ut en bild också ;) Blev ju inget bloggande när jag kommit hem igår =( Hade fullt upp.. Sorry... Men idag SKA jag =)
Hörs sen.. puss och kram hela dan




Postat av: Lotta

ja skit skönt är de o gnugga runt... ja granen vill vi se!ja väntar!

2008-12-23 @ 09:27:25







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0