Impuls

hej hej!

Jag fick nå impuls och åka till borlänge idag.. Åkte och fika med petra =) Jäklar va kul det var =) Vi gjorde inget speciellt bara strosa runt på kuppan och sen åkte vi till ica maxi. Vi har alltid kul =D Har hittar 2 till julklappar också, hihi.. Och så köpte jag ett lipgloss på H&M till mej sj..
Men fan så drygt det var och åka hem igen då.. Halt och mörkt. Inge roligt alls.. Men nu är jag ju hemma igen iaf! =)
Nej nu ska jag ta och slå in julklapparna. Vi hörs i mon! hoJ!




Postat av: Jeanette

skiter du pengar? haha

2008-11-05 @ 10:24:38
Postat av: Lotta

Om så kom o skit lite hos mig :O) skoj me impulser,de är oftast då de bli skoj!

2008-11-05 @ 16:54:50







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0