Inget där heller!

Fan fick inte nå jobb på BT heller! Jag börjar faktiskt tröttna ur riktigt rejält nu! Vill ha jobb. Ge mej det någon =( Jag ringde iaf till högskolan dalarna igår. Jag ska söka till Ljud- och Musikproduktionsprogrammet. Åh vad jag hoppas att jag kommer in! Startar bara på hösten så jag får söka i Mars eller nåt.. Men den som väntar på något gott =)
Nej nu ska jag ta och käka lite frukost. Blev en liten sovmorgon idag.. Skönt! Vad som händer sen vet ja inte. Det visar sej! Just det jag köpte nya vinterskor igår. Fick lov! Har inga.. Fick reda på igår att jag får pengar från alfakassan tills jag får nå jobb el skola.. Så jag tänkte att jag iaf kunde köpa mej nya skor.. Ska ta bilder sen på dom =)
Nu vart kaffet klart också, så bra det då!
Hej så länge!!




Postat av: Lotta

Ja men de är snart Mars bara vi är förbi jul så rullar de på...Hade du inga kor unge? ha du gått me nakenfot ;O)

2008-11-12 @ 11:08:15
Postat av: Jeanette

va spännande! hoppas du kommer in! ja släng ut en bild på pjäxorna!

2008-11-12 @ 18:14:18







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0