Jul!

Åh jag såg en jullåt i min playlist nyss, slog på den och gissa vad! Fan nu längtar jag ännu mer till jul! Det är nå sjukt när det gäller mej och jul haha!! Får inte lyssna allt för mkt redan nu så jag lyssnade faktiskt bara en gång! =P Börjar väl vid advent =) Älskar julkänslan men jag vill inte tappa den innan det är jul på riktigt.. Så jag får snällt vänta som alla andra barn haha!!
nej kram på er! ska äta nu när darling kommer när som helst..




Postat av: Jeanette

ja ha värsta jul känslan nu ja me. vill börja ställa fram ljustakar o stjärna o julgranen. men julgranen lär man ju vänta me te närmare jul. inga tomtar ställs upp här inte höhö

2008-11-13 @ 18:31:06
Postat av: angelica

mm fy fan vad jag längtar.. Fick en riktig julkänsla idag

2008-11-13 @ 18:56:04







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0