Tisdag igen

God morgon! *gäsp*
Fy fan vad trött jag är... Men ganska glad är jag ändå =P
Ska till jobbet snart då. Gick ganska bra igår.. Har börljat komma in lite mer i kassan iaf. Känns bra det. Har ju bara jobbat 3 dagar än så länge...
Det som är krångligt är ju hur mkt allting kostar. Man ska lägga på för servering. Och olika mkt. beroende på hur mkt det kostar från början. Men 4e dagen idag! Får se hur det går! =)
Nej nu frukost.. Jag ska vara ganska nyttig idag hade jag tänkt. En apelsin och en grovtbrödmacka med skinka =) Och kaffe.

Jag älskar mysmornar!! Det bara är så =) Synd inte darling är hemma bara! Observera de tända ljusen! HALLÅ jag är sj liksom! Haha! Men jag tycker det är mysigt med ljus..



Hörs sen!




Postat av: Lotta

Ser såååå mysigt ut!Ja vill oxå mojja..

2008-11-26 @ 21:39:51







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0