Tisdag

hej! godmorgon =)

För mej har det har inte varit en God morgon hela morgonen måste jag säga. Vaknade mitt i en mardröm jätte tidigt i morse.. Usch vad den känslan från drömmen satt i länge.. Otäckt! Ni känner säkert igen er i det. man kan liksom inte släppa på en gång.. Så verkligt på nå vis.. Martins telefon skulle ringa när som helst också. Så jag har varit vaken sen 04.30 ungefär. Drygt. Kunde inte somna om när han hade åkt till jobbet heller. Men nu känns det bättre iaf! =) Har suttit och kollat på alla avsnitt jag har missat av "Days of our lives" hela morgonen tills nu..  Käkat frukost och sånt! Så nu är det bra... =) Och än är klockan bara drygt 09.00  =P haha. Kanske hinner med lite idag då!
Igår var jag till Borlänge och sökte jobb! På Borlänge Tidning. =) Fick till och med prata med någon på en gång =P Annars brukar man ju bara få lämna ett CV och så hör man aldrig nå mer sen.. Får se hur det går då. Var till Lärcentrum också.. Ska kanske börja plugga om jag inte får nå jobb.. Kanske ska ta och ringa till högskolan dalarna idag och höra. Har ju hittat en utbildning jag vill gå.. Tänker inte tala om riktigt än vad det är! Så ni som är nyfikna får vänta =P
Nej nu kika på det sista avsnittet av Days som jag har missat, sen ta hand om tvätten. Puh!

Hej så länge




Postat av: Jeanette

va fränt. ska ni flytta hit då eller ska du pendla? ja drömde oxå mardröm inatt o den sitter i än.

2008-11-11 @ 11:00:34
Postat av: Lotta

Skoj hoppas du får jobb!Ja då väntar ja då,för ja är en av de nyfikna =O)

2008-11-11 @ 11:01:14







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0