Tisdag

Morning! =)

Gud va gott det är med frukost! Finns inget godare tror jag.. Kan längta redan på kvällen innan haha! Speciellt om man har fått hem gott bröd från konditori! =) Usch jag kommer bli fet om jag jobbar där länge haha!
Nej då, jag får hålla mej..

Jaha vad ska man hitta på idag då? Är det någon som har nå förslag.. Har helt slut på ideer. Ska då ta och göra kycklinggryta lite senare iaf.. Men det är ju inge kul precis..kanske holmen vill hitta på nå roligt! =)

Hörs sen..

Uppd:

Hihi nu snöar det också =) Härligt det har jag väntat på!




Postat av: Jeanette

julpynta =O

2008-11-18 @ 09:33:11
Postat av: angelica

hehe njaaa.. jag tror jag väntar till nästa lördag janet! ;)

2008-11-18 @ 18:49:16







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0