Prinsar och prinsessor!

Utekväll igår då..Var roligt faktiskt! Martin och dom spelade så jag fick väl kika på dom igen då =) Den här gången blev det ju inget krock iaf ;) Gick smärtfritt hem höhö!
Idag är jag helt slut.. Det är en sak som är sakert.. Skulle behövas städas här men jag orkar inte! Har bara börjat lite smått.. Lär väl fortsätta snart förstår jag.. Det är ju jul snart och då måste man stoooorstäda innan man sätter upp julsakerna.. Åh vad jag längtar till nästa helg! haha jag blir som en liten unge när det börjar närma sej.. =P


Nej nu försöka få upp älsklingen min!
Ha de bra!





När jag ser dom här bilderna på Setzer så misstänker jag starkt att hans pappa är en norskskogskatt eller någon liknande ras..
I och med att han är så stor också.. Det är bara det långhåriga som saknas. Men hans mamma är ju korthårig så..



Mollan!


MIn Vackre Prins!


Hon kan verkligen posera Min vackra Prinsessa. Hihi Kollade hur hon lägger huvudet på sne! Typiskt Mollan =D




Postat av: Lotta

söta de är då..

2008-11-24 @ 16:53:31
Postat av: petra

molly är en riktig söting hon också! är setzer snäll mot henne?

2008-11-29 @ 00:51:03
Postat av: angelica

aa han är snäll mot henne :) oförskämt snäll. Hon kan ju vara väldigt jobbig på setzer ibland =P Ska busa och han vill bara sova haha

2008-12-09 @ 12:24:24







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0