Tomteland!



Och så har jag varit på audition idag också =) På Tomteland i Mora.. Det gick bättre än förväntat iaf, men alla var så duktiga så jag hoppas inte alltför mkt liksom.. På att jag får jobbet alltså.. 
 Får veta nästa vecka tror jag..

Först skulle vi presentera oss själva, och sen skulle vi vara tomtenissar och göra samma sak. Man fick hitta på en egen nisse..  =P Det var mestadels improvisation, men vi fick spela en grej med manus också.. En skulle vara sagofé och en skulle vara häxa.. Det var skitkul =) Sist skulle vi sjunga en låt.. Jag tror det var det som gick bäst för mej faktiskt.. Ska bli så jävla skoj om jag får jobbet =D Skulle nog inte kunna få ett bättre arbete eller arbetsplats. Kolla in tomtelands hemsida vettja, om det är någon som vill veta mer, vad det är =) 




Här är bilderna från bolanche då =)







Eva-Lena i grönt, petra och så hennes syster




Självaste Petra! göttans


HAHAHA! ja schkåååål då..













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0