jackan

Här är jackan jag köpt =) Skit snygg.. Från H&M 598kr





Ska ut och gå nu.. Skriver mer om dagen sen.. =)

★ ☆★ ☆



UPPDAT.
Hej igen då =)
Är på väg och ska ta bort sminket.. Fy F*n vad skönt det ska bli =) Ska lägga mej tidigt idag, för jag ska upp i ottan i morgon! Ska med ut på jakt med Darlingen.. Hoppas han kommer med mej hem då och sover här imon. Han sa iaf att det kanske skulle bli så =)

Så hur har dagen varit då? Jo, den har varit kanon! Åt inte nå frukost hemma innan jag åkte, så vi började med att ta en fika med smörgås och kaffe på kupolen.. Sen blev det lite shopping.. Sannis köpte en likadan jacka som jag fast röd! Och så en jättesnygg stickad tröja. Jag handlade dock inga kläder idag.. Kan ju inte det just nu =(  Men det blev dom där tomtarna iaf, som jag skrivit om tidigare. och lite märken jag kan sätta runt fotona i Fotoalbumet jag har börjat med... Lite scrapbooking kan man säga fast inte riktigt så.. Ska bli kul och börja med =)
En påhälsningen sen hos sannis mamma.. satt där ett tag och åkte sen till Ica maxi för och handla lite grejer till morgondagen.. älgjakten alltså. Hon ska med hon också, ut och jaga =P  Men fan jag glömde ju och köpa såna där värmegrejer man kan lägga i vantarna som håller i 12 timmar. hade varit jätte bra ju.. typiskt. Tänkte ju att jag skulle göra det. men men!

Och äta bör man annars dör man. Så efter det åkte vi till Max och käka gotta.. Ja det var riktigt super gott vill jag lova!
Vid det här laget började kl närma sej kväller, så efter det åkte vi hemmåt.. kände oss liksom klara och så då..

Ja det var i stora drag vad som har hänt i Borlänge.. =)
Nu ska jag tvätta av mej sminket sen blir det nanna kudde som gäller .. Ni får sova så gott nu och så får ni drömma så sött.. Jag ska iaf drömma om älsklingen min jag! ♥ hihi

see you i morgon




Postat av: Jeanette

jaaa skit snygg!!

2008-10-15 @ 18:49:51
Postat av: Lotta

Niiiiice...

2008-10-16 @ 17:42:11







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0