Mysmorgon

Morgonmys med tv4 nyhetsmorgon och frukost.. Härligt. Och det börjar närma sej audition =S Läskigt! Det är ganska mkt man ska göra har jag fått reda på.. Och som jag sagt tidigare tänker jag inte säga än vad det är förrens jag vet hur det gick haha..




Molly och Setzer morgonmyser dom med!


Åh jag tänkte lägga ut fler bilder från idag men det gick ju inte.. Kameran behöver laddas och såklart hittar inte jag laddaren =( Får bli en annan dag då... Hände väl inte nå jätte intressant idag iaf! Nej nu natti tror jag! Ses i mon!





Postat av: jeanette

men nyhetsmorgon kan du väl skippa ?

2008-10-03 @ 07:55:54
Postat av: Christine Eriksson

Kika in på min blogg - satt in bilder från 17 maj som är snäppet häftigare om man får skryta / främling som hittat dig o din blogg genom familjeliv.se

2008-10-09 @ 14:13:36
URL: http://tipersfolkets.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0