Tisdag

★ ☆★ ☆


God morning! Vad händer idag då? Jag själv  har ingen aning! Blir ensam här hemma hela dagen.. Tråkigt! Men så är det när dalingen har kvällsskiftet.. Vill till Borlänge men har inte råd.. Så det får väl bli en promenad kanske, som vanligt! Ringa Sannis en sväng ska jag också tror jag.. Får se vad hon har för sej..
 
Hihi jag har ju inte berättat att nu har äntligen jag och darlingen börjat spela in lite musik! =D


★ ☆★ ☆




Postat av: maria

viste inte du bloggade! Kul har lagt till din sida på favoriter. Ta hand om er, tycker om er vetdu!

Ses snart!!!! pøss

2008-10-21 @ 15:41:00
Postat av: Lotta

Ja men då får vi snart se er skiva ute i affärerna!

2008-10-22 @ 08:25:49







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0