trök..

Åh va tråkigt det är när martin är på älgjakt.. Fan man har inget och göra verkligen.. Det blir väl lite som gör det också men jag bor i Järna liksom. Finns inte så mkt här och göra..
Och så får jag inte röra pengarna jag har mer än nödvändigt heller innan jag får jobb.. måste räcka till mat och räkningar.. För jobb finns det  ju tydligen inget överflöd av.. Och rik är man inte heller höhö
Man vill bara åka och shoppa.. Tröstshoppa!! Måste ju ha vinterjacka också... Så det får bli på onsdag när jag ska till Blge med sannis..
Hoppas kunna hälsa på fastrarna och kusseninerna då också.. Får se eftersom jag har någon med mej, hur det blir med det.. Och om det finns tid =( fan jag blir tokig vill åka nu! Imon! hela tiden..

jaja det är som det är.. nu får det vara slut trökat. kan inte göra något åt det iaf nu.. Kanske ska ta och städa ist! Hej så länge!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0