Party på G

Hej hej!! Jag har köpt lite stuffs till Halloweenpartyt som är Nästa fredag, jag! =D Fan va skoj det ska bli! Och tänka sej att Martin ska med också =) Är så glad att du ska med älskling! ♥
Som sagt, skit skoj ska det bli..
Vad ska jag föreställa då? Vad har jag köpt? Jo, det ska jag tala om.. =)





Tyg från Rosahuset 79 kr /m
2 hårklämmor från Glitter (små) 12 kr
Djävulsgaffel från BR 29.50 kr


Av tyget ska jag göra djävulshorn.. Stoppa upp med bomull! Räcker ju till nå mer om jag vill. =) Ville inte köpa sånna där färdiga som sitter på ett diadem.. Vill inte att diademet ska synas. =/  Det ska vara så verklighetstroget som möjligt =)Själva hornen ska jag fästa på hårklämmorna så är det bara att sätta i håret sen! Har gjort det en gång förut och det blev perfekt =)

Så nu fattas bara vad jag ska ha på mej för kläder.. Nå förslag? Och vad ska darlingen vara? hjälp oss





Postat av: Jeanette

ELVIS!!!

2008-10-22 @ 16:17:50
Postat av: Lotta

Martin kan ju vara Martina den fina höhö lååång ståtlig klänning men med ett utseende som bara en mamma kan älska haha o då menar ja me smink osv,fatta du? nej tänk om du ej fatta!ja men sminka han ful så att säga!! fatta du?spara ut skägg osv en sån "Martina" skulle väl bara en mamma älska.en tjej me skägg!

2008-10-23 @ 11:52:05







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0