Vill ha!

Hej Janet! =P Såg att du ville ha något att läsa till morgonkaffet! haha.. Så det här är bara för dej då. =) Hoppas du inte har klivit upp än bara höhö!

Jaha då har man gett bäbisarna mat och Setzer han begav sej ut på äventyr på en gång efter det.. Jag skulle vilja ha en pejl eller nåt på honom så man kunde se vart han tar vägen..Hur långt han går.. Då kunde man ha koll på om han är på väg hem också..  Kan inte rå för det men jag mår inge bra när han är ute.. Jaja! Nog om det =)
Vad händer idag då? Jag får förhoppningsvis besök av lilla mammsen idag! Ska bli skit skoj  Vi ska åka in till Vansbro i såfall och ta en fika på Håkanssons tror jag.. Umgås lite =) Tycker om min mamma jag! =)
Sen vet jag inte alls vad som händer.. Sånt som visar sej. Ut och jogga lite kanske!
Imon då blir det Borlänge iaf! Fan jag har sett en jacka jag vill ha!!  På wear it Company. En skinnjacka. eller jag skulle tro att det är skinnimitation.. Men har inte råd just nu.. Så trökigt! Har även sett en på Chicy.se Den är skinnimitation

Kolla va läcker!  =D Vill ha! ♥



Bild lånad från chicy.se




Postat av: jeanette

ja tack. godmorgon. ja e alltid uppe me tuppen =O

2008-10-14 @ 07:22:18







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0