Slänger ut!

morning! =) hur mår ni, jag mår bra.. Har precis ätit frukost! gott var det!
Jag hade faktiskt ganska kul igår med min vän, datorn!
vadå "låter som en datanörd" va menar ni med det? haha Nej så här är det! eftersom mina söta och rara fastrar och vänner, och så, bor i borlänge då blir det datorn som gäller.. Just igår skrev jag med janet B min söta faster.. (Ja du är faktiskt bara söt jeanette inte rar haha!! ) Eftersom det inte gick att ses på riktigt så slog jag på webcam och vi skåla tillsammans på det viset höhö! Hon med vin jag med grogg i handen.. Darlingen han var också med på ett hörn ibland! Vad gör man, som sagt, om man inte kan ses då? Jag brukar säga att datorn är det bästa jag har införskaffat mej! Det är så sant som det var sagt!

Helt ärligt så har jag inget vettigt att skriva just nu (kanske märks haha) så jag slänger ut lite pics ist =)

utan lugg dådå


Jag och mollan Myser lite!


min bäbis Setzer har blivit tonåring nu =P


Haha gud va snygga vi är alltså!


Min snygging =D


Älskling! hemma hos oss..



Robin på zenithas 40års fest


Haha det där är magi!




Postat av: Jeanette

haha o ja vart bakfull som döden idag. va ut igår ja =O ja vet, ja e inte rar hahaha.

2008-10-18 @ 11:40:37







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0