Lyckat!




Riktigt lyckad lördag =D det måste jag säga.. Tack Petra för det! Hade skit skoj! Hon hade två visningar.. Det var en aloe vera visning och så var det från ett företag som hade startat i april nu i år, en massa inredningsgrejor =) Handlade ju såklart ;) Fast jag höll mej rätt bra ändå.. Köpte bara en snygg svart förvaringsbox i tyg.. praktiskt ju, och stilrent.. Det kommer en bild på den sen när jag fått hem den! 99 kr för den!
Sen blev det singstar en liten stund innan vi fick lov att dra iväg till bolanche, i borlänge.. Vi hade ju reserverat bord (champagnebord, hihi) där och man skulle komma dit innan elva. Blev serverade champagne när vi kom.. Inte så farligt dyrt faktiskt! 1200 spänn, delat i 6 pers.. Då ingick inträde plus champagnen =) Så det vart riktigt lyckat! Kommer bilder därifrån lite senare i eftermiddag..




Postat av: Lotta

då väntar ja mig bilder

2008-10-06 @ 07:41:23







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0